Verslo centrams ir kitoms paslaugų įmonėms diegiame modernias skaitmenines sistemas, skirtas paslaugų reklamai, išankstinei rezervacijai ir apmokėjimui, paslaugų teikimo kontrolei ir apskaitai. Šios sistemos jūsų veiklos procesus daro efektyvesnius: užtikrina paslaugų teikimo ir atsiskaitymo už jas kontrolę, taupo įstaigos resursus ir laiką, didina klientų pasitenkinimą paslaugomis. Tuo pačiu modernūs sprendimai gerina įmonės įvaizdį, augina verslo konkurencingumą.
Visos įdiegtos sistemos apjungiamos viena programa, kurioje matosi išsamios naudojimo ataskaitos. Programa gali būti integruojama su naudojama buhalterine programa ar kitomis verslo valdymo sistemomis. Programa gali į vieningą sistemą sujungti parkavimo, automatinę praėjimo kontrolę pagal įsigytas paslaugas, elektromobilių įkrovimo, naudojamo inventoriaus apskaitą, atsiskaitymus už maitinimą, kitas paslaugas ir prekes. Vieninga sistema užtikrina efektyvų veiklos procesų valdymą, mažina sąnaudas, optimizuoja turimus resursus.
Tokios sistemos kuria vertes vadovams bei darbuotojams, klientams ir greitai atsiperka.
- Sistemos kiekvienam verslo centrui ar pastatui gali būti diegiamos pagal poreikį: visas sistemų paketas arba konkreti poreikius tenkinanti sistema.
- Sistemoms suteikiama garantija, atliekame mokymus, vykdome palaikymą ir aptarnavimą.
Konsultuojame ir rengiame dokumentus projektų finansavimui gauti.
Šioms veikloms yra galima ES parama. Konsultuojame ir rengiame dokumentus projektų finansavimui gauti pagal aktualius kvietimus.

Diegiamos sistemos
Klientas gauna patvirtinimo kodą, su kuriuo tiesiogiai gali naudotis visomis ar dalimi paslaugų
Praėjimo kontrolė ir paslaugų apskaita
Klientai į patalpas ar teritoriją patenka tik ten ir tada, kaip jiems numatyta. Praėjimo kontrolę galima papildyti automatiniu temperatūros matuokliu, alkotesteriu.
Priemonių kontrolė ir apskaita
Kontroliuojamas ir apskaitomas inventorius, nuomojamos priemonės, jų naudojimo trukmė.
Atsiskaitymai už prekes ir paslaugas
Už paslaugas ir prekes galima atsiskaityti tiek iš anksto, tiek vietoje klientams patogia forma (internetu, bankinėmis kortelėmis, SMS, grynais). Galimi savitarnos sprendimai.
Parkavimo sistemos
Sistema gali automatiškai kontroliuoti automobilių parkingą, apmokestinti per ilgą stovėjimą. Gali būti VIP individualios parkingo vietos.
Darbo laiko apskaita
Vykdoma dirbančio personalo darbo laiko apskaita: kada atvyko ir išvyko, ar atlikti būtini darbai.
Bilietai, dovanų kuponai, akcijos
Sistema užtikrina galimybę kurti ir parduoti išankstinius bilietus, dovanų kuponus, organizuoti įvairius renginius su išskirtiniais pasiūlymais.
Elektromobilių įkrovimo stotelė
Vartotojų identifikacija: bekontaktės kortelės, programėlė telefone.
Papildomai sudaroma galimybė užsidirbti, leidžiant elektrą krautis svetimiems vartotojams, jei įkrovimo stotelė laisva.
Apmokėjimo už elektrą galimybės: QR kodas, programėle, SMS. Verslo centruose galima įdiegti sistemą, kada už sunaudotą elektrą moka biurų nuomininkai (organizacijos, individualūs asmenys), arba galimybė naudotis elektromobilių įkrovos stotele įtraukiama į bendrą paslaugų kainą, pan.
Tokių sistemų diegimas kuria vertes įmonei ir greitai atsiperka
- SAUGUMAS IR KONTROLĖ
- Į konkrečias patalpas/teritoriją patenka tik teisę turintys (autorizuoti) asmenys. Galima panaudoti ir atskiriems renginiams.
- Konkrečiu inventoriumi/priemonėmis ir konkrečiais duomenimis gali naudotis tik tam turintys teisę (atsakomybės kontrolė)
- Patogus atsiskaitymas už įvairias prekes ir paslaugas, rizikų valdymas.
- EFEKTYVUMAS
- Optimizuojama ir automatizuojama darbuotojų darbo laiko apskaita, automatiškai pildomi darbo laiko apskaitos žiniaraščiai.
- Optimizuojama nuomojamų priemonių apskaita. Išsami naudojimo analizė leidžia priimti optimalius sprendimus dėl poreikio ir kiekio
- Optimizuojama ir automatizuojama atsiskaitymų už įvairias prekes ir paslaugas apskaita.
- Įvairios priemonės vienoje vietoje: darbuotojo pažymėjimas, kliento leidimas, praėjimo kortelė, parkavimo kortelė, atsiskaitymų kortelė, nuolaidų kortelės, kt.
- KLIENTŲ, DARBUOTOJŲ PASITENKINIMO DIDINIMAS
- Išsami informacija apie kiekvienam asmeniui (darbuotojui, klientui) suteiktas teises, naudojamą inventorių.
- Galimybė klientams pasiūlyti įvairių papildomų paslaugų
- Galimybė pasiūlyti įvairių naujų papildomų paslaugų (dovanų kuponai, maitinimo kuponai, nuolaidos, akcijos, kt).
- ĮVAIZDIS
- Moderni įstaiga su šiuolaikiniais sprendimais ir papildomomis naudomis darbuotojams bei klientams kuria atsakingos, į klientus orientuotos organizacijos įvaizdį.

