Verslo centrai

Verslo centrams ir kitoms verslo įmonėms bei valstybinėms įstaigoms diegiame modernias kortelėmis ar kitomis priemonėmis paremtas skaitmenines sistemas, kurios taupo įstaigos resursus ir laiką, lankytojams suteikia saugumo ir patogumo. Tuo pačiu modernūs sprendimai gerina įmonės ar įstaigos įvaizdį ir patrauklumą.

Visos įdiegtos sistemos apjungiamos viena programa, kurioje matosi išsamios naudojimo ataskaitos. Programa gali atlikti buhalterinės apskaitos funkciją arba būti integruojama su naudojama buhalterine programa ar kitomis verslo valdymo sistemomis. Taip pat kiekvienas darbuotojas prisijungęs prie savo paskyros mato detalią ataskaitą apie savo ar vaiko atvykimo/išvykimo laiką, lankomumą, pirkinius naudojamą inventorių, gali papildyti kortelės sąskaitą.

Tokios sistemos suteikia daug naudų pastato administratoriui, nuomininkams bei darbuotojams ir greitai atsiperka.

  • Sistemos kiekvienam verslo centrui ar pastatui gali būti diegiamos pagal poreikį: visas sistemų paketas arba konkreti poreikius tenkinanti sistema.
  • Sistemoms suteikiama garantija, atliekame apmokymus, vykdome palaikymą ir aptarnavimą.

Konsultuojame ir rengiame dokumentus projektų finansavimui gauti.

Skaitmeninės sistemos verslo centrams
Praėjimo kontrolė ir apskaita

Darbuotojai ir lankytojai į patalpas ar teritoriją patenka tik su kortelėmis ar kitais identifikavimo būdais, automatizuojama darbo laiko apskaita.

Parkavimo sistemos

Kortelėmis, pulteliais ar automatiniais numerių skenavimo įrenginiais užtikrinama parkavimo aikštelės kontrolė ir naudojimas.

Inventoriaus kontrolė ir apskaita

Raktai, dokumentų bylos, multimedija ar kitas inventorius apskaitomi ir jų naudojimas identifikuojamas naudojant korteles ar kitas priemones bei daiktų identifikatorius (plastikiniai diskeliai, elektroninės vinys, dirželiai, lipdukai ir pan.).

Atsiskaitymas už prekes ir paslaugas

Kortelių ar kitų priemonių pagalba galima atsiskaityti už įvairias prekes ir paslaugas (valgykloje, perkant iš savitarnos užkandžių, gėrimų automatų, už kopijavimo, ar kitas paslaugas, už parkingą, už renginius, už transportą ir pan.) Kortelių sąskaitos gali būti iš anksto papildomos.

Nuolaidų kortelės ir kuponai

Kortelėse gali būti suteikiamos įvairios nuolaidos, nemokami kuponai ar pateikiami kiti pasiūlymai.

Nauda pastato administratoriui ir nuomininkams

  • SAUGUMAS
  • Į konkrečias patalpas/teritoriją patenka tik tas kas konkrečiu laiku turi teisę patekti. Nepatenka pašaliniai asmenys ir kas neturi teisės patekti. Galima panaudoti ir atskiriems renginiams
  • Konkrečiu inventoriumi ir konkrečiais duomenimis gali naudotis tik tam turintys teisę (mažiau praradimų, aiški materialinė atsakomybė)
  • Nėra grynųjų pinigų už įvairias prekes ir paslaugas vagystės ar kitokio praradimo rizikos
  • Resursų taupymas
  • Optimizuojama ir automatizuojama darbuotojų darbo laiko apskaita automatiškai supildomi darbo laiko apskaitos žiniaraščiai (darbuotojai negaišta laiko patys pildydami, buhalterija negaišta laiko suvesdami į apskaitą)
  • Optimizuojama inventoriaus (raktų, bibliotekos knygų, multimedijos ir pan.) apskaita, kas, kuo ir kada naudojasi (darbuotojams nebereikia pildyti žurnalų)
  • Išsami inventoriaus naudojimo analizė, leidžianti priimti optimalius sprendimus dėl inventoriaus poreikio ir kiekio
  • Optimizuojama ir automatizuojama atsiskaitymų už įvairias prekes ir paslaugas (valgykla, gėrimų ir užkandžių automatai, kopijavimas, kanceliarinės ir kitos smulkios prekės, parkavimas, e-turinys, renginiai) apskaita (likučiai, užsakymai, apmokėjimai). Nereikia kasų, inkasavimo
  • Įvairios priemonės vienoje vietoje: darbuotojo pažymėjimas, praėjimo kortelė, parkavimo kortelė, atsiskaitymų kortelė, nuolaidų kortelės (nereikia kiekvieno atskirai užsakinėti, gaminti).
  • Patogumas
  • Išsami informacija apie kiekvienam asmeniui suteiktas teises, naudojamą inventorių.
  • Galimybė darbuotojams pasiūlyti įvairių naujų papildomų paslaugų: dovanų kuponų, maitinimo kuponų, nuolaidų
  • Įvaizdis
  • Moderni įstaiga su moderniais sprendimais ir papildomomis naudomis darbuotojams, nuomininkams ir klientams atrodo patraukliau

Privalumai ir nauda darbuotojams

  • Patogumas
  • Vietoje įvairių skirtingų dokumentų (darbuotojo pažymėjimas, praėjimo kortelė, parkingo kortelė, nuolaidų kortelės, el. vizitinė kortelė, el. parašas) – viena kortelė arba NFC telefonas
  • Nereikia nešiotis grynų pinigų atsiskaitymams už prekes ir paslaugas įstaigoje, greitesnis atsiskaitymas, nes nereikia skaičiuoti smulkių pinigų
  • Išsami informacija vienoje vietoje apie turimas teises, naudojamą inventorių, galimas paslaugas, išlaidas
  • Laiko taupymas
  • Nereikia pildyti žurnalų, pasirašinėti už inventorių ir pan.
  • Saugumas
  • Pametus ar praradus galima blokuoti bet kokį neteisėtą panaudojimą