Verslo centrai

Verslo centrams ir kitoms paslaugų įmonėms diegiame modernias skaitmenines sistemas, skirtas paslaugų reklamai, išankstinei  rezervacijai ir apmokėjimui, paslaugų teikimo kontrolei ir apskaitai. Šios sistemos jūsų veiklos procesus daro efektyvesnius: užtikrina paslaugų teikimo ir atsiskaitymo už jas kontrolę, taupo įstaigos resursus ir laiką, didina klientų pasitenkinimą paslaugomis. Tuo pačiu modernūs sprendimai gerina įmonės įvaizdį, augina verslo konkurencingumą.

Visos įdiegtos sistemos apjungiamos viena programa, kurioje matosi išsamios naudojimo ataskaitos. Programa gali būti integruojama su naudojama buhalterine programa ar kitomis verslo valdymo sistemomis. Programa gali į vieningą sistemą sujungti parkavimo, automatinę praėjimo kontrolę pagal įsigytas paslaugas, elektromobilių įkrovimo, naudojamo inventoriaus apskaitą, atsiskaitymus už maitinimą, kitas  paslaugas ir prekes. Vieninga sistema užtikrina efektyvų veiklos procesų valdymą, mažina sąnaudas, optimizuoja turimus resursus.

Tokios sistemos kuria vertes vadovams bei darbuotojams, klientams ir greitai atsiperka.

  • Sistemos kiekvienam verslo centrui ar pastatui gali būti diegiamos pagal poreikį: visas sistemų paketas arba konkreti poreikius tenkinanti sistema.
  • Sistemoms suteikiama garantija, atliekame mokymus, vykdome palaikymą ir aptarnavimą. 

Konsultuojame ir rengiame dokumentus projektų finansavimui gauti.

Šioms veikloms yra galima ES parama. Konsultuojame ir rengiame dokumentus projektų finansavimui gauti pagal aktualius kvietimus.

Verslo centrų automatizuotos sistemos

Diegiamos sistemos

Klientas gauna patvirtinimo kodą, su kuriuo tiesiogiai gali naudotis visomis ar dalimi paslaugų

Kortelėmis paremtos praėjimo kontrolės sistemos. Analizė, konsultacijos, diegimas, mokymai, aptarnavimas

Praėjimo kontrolė ir paslaugų apskaita

Klientai į patalpas ar teritoriją patenka tik ten ir tada, kaip jiems numatyta. Praėjimo kontrolę galima papildyti automatiniu temperatūros matuokliu, alkotesteriu.

Raktų, knygų, inventoriaus, mechanizmų ir medžiagų kontrolės ir apskaitos sistema

Priemonių kontrolė ir apskaita

Kontroliuojamas ir apskaitomas inventorius, nuomojamos priemonės, jų naudojimo trukmė.

Atsiskaitymo už prekes ir paslaugas kortelėmis ir kitomis priemonėmis sistemos

Atsiskaitymai už prekes ir paslaugas

Už paslaugas ir prekes galima atsiskaityti tiek iš anksto, tiek vietoje klientams patogia forma (internetu, bankinėmis kortelėmis, SMS, grynais). Galimi savitarnos sprendimai.

Parkavimo aikštelių sistemų įrengimas, įranga, aptarnavimas, mokėjimų surinkimas

Parkavimo sistemos

Sistema gali automatiškai kontroliuoti automobilių parkingą, apmokestinti per ilgą stovėjimą. Gali būti VIP individualios parkingo vietos.

Darbo laiko kontrolė ir apskaita

Darbo laiko apskaita

Vykdoma dirbančio personalo darbo laiko apskaita: kada atvyko ir išvyko, ar atlikti būtini darbai.

Atsiskaitymai už prekes ir paslaugas

Bilietai, dovanų kuponai, akcijos

Sistema užtikrina galimybę kurti ir parduoti išankstinius bilietus, dovanų kuponus, organizuoti įvairius renginius su išskirtiniais pasiūlymais.

automobilių krovimo stotelė

Elektromobilių įkrovimo stotelė

Vartotojų identifikacija: bekontaktės kortelės, programėlė telefone.
Papildomai sudaroma galimybė užsidirbti, leidžiant elektrą krautis svetimiems vartotojams, jei įkrovimo stotelė laisva. 

Apmokėjimo už elektrą galimybės: QR kodas, programėle, SMS. Verslo centruose galima įdiegti sistemą, kada už sunaudotą elektrą moka biurų nuomininkai (organizacijos, individualūs asmenys), arba galimybė naudotis elektromobilių įkrovos stotele įtraukiama į bendrą paslaugų kainą, pan.

Tokių sistemų diegimas kuria vertes įmonei ir greitai atsiperka

  • SAUGUMAS IR KONTROLĖ
  • Į konkrečias patalpas/teritoriją patenka tik teisę turintys (autorizuoti) asmenys. Galima panaudoti ir atskiriems renginiams.
  • Konkrečiu inventoriumi/priemonėmis ir konkrečiais duomenimis gali naudotis tik tam turintys teisę (atsakomybės kontrolė)
  • Patogus atsiskaitymas už įvairias prekes ir paslaugas, rizikų valdymas.
  • EFEKTYVUMAS
  • Optimizuojama ir automatizuojama darbuotojų darbo laiko apskaita, automatiškai pildomi darbo laiko apskaitos žiniaraščiai.
  • Optimizuojama nuomojamų priemonių apskaita. Išsami naudojimo analizė leidžia priimti optimalius sprendimus dėl poreikio ir kiekio
  • Optimizuojama ir automatizuojama atsiskaitymų už įvairias prekes ir paslaugas apskaita.
  • Įvairios priemonės vienoje vietoje: darbuotojo pažymėjimas, kliento leidimas, praėjimo kortelė, parkavimo kortelė, atsiskaitymų kortelė, nuolaidų kortelės, kt.
  • KLIENTŲ, DARBUOTOJŲ PASITENKINIMO DIDINIMAS
  • Išsami informacija apie kiekvienam asmeniui (darbuotojui, klientui) suteiktas teises, naudojamą inventorių.
  • Galimybė klientams pasiūlyti įvairių papildomų paslaugų
  • Galimybė pasiūlyti įvairių naujų papildomų paslaugų (dovanų kuponai, maitinimo kuponai, nuolaidos, akcijos, kt).
  • ĮVAIZDIS
  • Moderni įstaiga su šiuolaikiniais sprendimais ir papildomomis naudomis darbuotojams bei klientams kuria atsakingos, į klientus orientuotos organizacijos įvaizdį.
Turniketai
Verslo centrų administravimo sistemos