Paslaugų rezervavimo, atsiskaitymo ir valdymo sistema skirta automatizuoti mokamų paslaugų teikimą, sudarant klientams galimybę savitarnos e-svetainėje įsigyti norimą paslaugą, ją apmokėti bei gauti automatinį paslaugos rezervavimo patvirtinimą (bilietą). Šio bilieto dėka, žmogus turi galimybę savarankiškai, be įmonės darbuotojo pagalbos, patekti į paslaugų teikimo vietą ir naudotis jomis viso rezervavimo metu.
- Suteikia galimybę klientams užsakyti apgyvendinimo paslaugą pagal norimą datą, tame tarpe ir trečiųjų šalių rezervavimo sistemomis (Booking.com, Airbnb.com ir t.t.);
- Sudaro galimybę klientams užsakyti pramogas pagal norimą laiką (tenisas, spa, dviračiai, sporto centras);
- Kontroliuoja klientų ir/ar darbuotojų patekimą į patalpas, patekimą suplanuotu laiku, taip užtikrinant saugią aplinką.
- Kontroliuoja darbuotojų, aptarnaujančio personalo atvykimą į darbą, darbo laiko kontrolę ir apskaitą.
- Vykdo parkingo kontrolę, esant poreikiui parkingas gali būti apmokestinamas. Sistemoje integruojamas patogus apmokėjimas už parkavimą.
- Teikia praėjimo, parkavimo kontrolės, paslaugų teikimo, inventoriaus naudojimo ataskaitas.
- Integracijos su išorinėmis sistemomis (personalo valdymo, buhalterinėmis, kt.).
- Sistemoje gali būti integruoti klientų aptarnavimo CRM įrankiai (automatinis klientų sveikinimas gimtadienio, švenčių progomis, specialūs pasiūlymai ir kt.), verslo analitika (rinkodaros ir pardavimo veiksmų efektyvumas, kt.)
ACORIS komanda visuomet pasiūlys geriausią sprendimą Jūsų verslui
Apgyvendinimo ir paslaugų rezervavimo, atsiskaitymo ir valdymo sistemos privalumai
- Patogi savitarna klientams ir paslaugų teikėjams.
- Galimybė perduoti užsakymus į buhalterinę apskaitą.
- Galima integracija su kitomis verslo valdymo sistemomis, el. svetainėmis ar CRM.
- Patogi ir šiuolaikinė rezervavimo sistema gali būti integruojama su įmonės internetine svetaine.
- Universalumas – platus šiuolaikinės valdymo ir kontrolės įrenginių spektras.
- Paslaugų valdymas ir apskaita kompiuteryje, išmaniajame telefone per aplikaciją.
- Klientų segmentacija, išskirtinių privilegijų suteikimas VIP klientams, specialių pasiūlymų taikymas identifikuotos klientų grupėms, kt.
- Visi šiuolaikiniai ir patogūs būdai kliento apmokestinimui: SMS, internetu, QR kodas ir kasoje.
- Nuoseklus paslaugų naudojimosi istorijos stebėjimas ir ataskaitos, leidžia daryti korekcijas realiu laiku.
ACORIS komanda visuomet pasiūlys geriausią sprendimą Jūsų verslui
Apgyvendinimo ir paslaugų rezervavimo, atsiskaitymo ir valdymo sistemos nauda jūsų verslui
- Galimybė gauti išankstinį mokėjimą už viešbutį, nuomojamas patalpas ir paslaugas. Rezervavimas atliekamas automatiškai gavus patvirtinimą apie kliento apmokėjimą.
- Pilna autonomija ir savarankiškumas, kurie nereikalauja papildomo darbuotojo dalyvavimo ir užtikrina nuoseklų procesų vientisumą, eliminuojamas žmogiškasis faktorius, klaidų galimybė. Taupote kaštus, laiką, efektyviai naudojate esamą darbo jėgą, toms paslaugoms atlikti, kurioms neįmanoma pritaikyti automatizuotų sistemų.
- Paprasta ir efektyvi verslo procesų kontrolė.
- Papildomos pajamos įmonei: klientų apmokestinimas už papildomą laiką ir paslaugų naudojimąsi (el. automobilių įkrovimas, parkingas, dviračių nuoma, sporto aikštelės, valčių nuoma ir t.t.).
- Fizinė ir programinė įranga iš vienų rankų ir visoje Lietuvoje. Taupote pinigus ir laiką užsakant, įgyvendinant, individualizuojant sprendimus.
- Nuo pirmo skambučio iki įdiegimo ir aptarnavimo. Nuolatinė sistemos priežiūra ir palaikymas.
ACORIS komanda visuomet pasiūlys geriausią sprendimą Jūsų verslui
Apgyvendinimo ir paslaugų rezervavimo, atsiskaitymo ir valdymo sistemą sudaro
Asmenų identifikatoriai (darbuotojai, klientai, studentai, moksleiviai, kt.)
PIN kodas; QR kodas; El.kortelė; pakabukas; veido atpažinimas, piršto antspaudas; telefono programėlė.
Praėjimo vietose
- Skaitytuvai, kurie identifikuoja asmenį (PIN kodas; QR kodas; Praėjimo kortelė; Biometrinis atpažinimas ir pan.) ir įvertina praėjimo teises.
- Praėjimo kontrolės įrenginiai* (Vidaus ir lauko turniketai, varteliai, elektroninės arba magnetinės spynos ir t.t.)
*Skaitytuvų ir praėjimo kontrolės įrenginių pasirinkimas didelis, galima rinktis iš plataus asortimento pagal jūsų poreikius.
Programinė įranga
Praėjimo kontrolės programinė įranga – tai programa, kuri sujungta su skaitytuvais ir praėjimo kontrolės įrenginiais bei užtikrina sklandžią komunikaciją tarp jų ir į objektą norinčio patekti žmogaus.
Ši programa – tai praėjimo kontrolės „smegenys“ / „komandų centras“, todėl visos taisyklės, apribojimai, integracija su jūsų verslo valdymo sistema ir kiti dalykai programuojami joje.
Programinė įranga instaliuojama UAB Acoris arba užsakovo serveriuose
Paprastas sistemos įdiegimas:
1 etapas – paslaugų teikimo vietose įrengiami nuotolinio valdymo užraktai įvažiavimui pro vartus, praėjimui pro vartelius, į pastatą ir kambarius, taip pat dviračių ar kitos nuomojamos įrangos atrakinimo elektroninės spynos. Vėliau į juos rezervacinė sistema internetu atsiųs valdymo PIN arba QR kodus ir jų galiojimo laiką.
2 etapas – El. svetainės paruošimas ir įdiegimas, apjungiant su bankiniais atsiskaitymais, praėjimo kontrolės įranga, įmonės verslo valdymo sistema
ACORIS komanda visuomet pasiūlys geriausią sprendimą Jūsų verslui
Paslaugų rezervavimo, atsiskaitymo ir valdymo sistema gali būti integruojama su:
Įgyvendinti projektai
LIETUVOS SPORTO CENTRAS
Projektas:
Rezervacijos , apmokėjimo ir praėjimo kontrolės sistema
„Acoris specialistai mūsų sporto centre įgyvendino Rezervacijos, apmokėjimo ir patekimo į teniso kortus sistemą. Naujos sistemos veikia puikiai – jos palengvimo mūsų klientams lengvai užsirezervuoti ir apmokėti už paslaugas. Praėjimo skaitytuvų dėka klientas patenką į teritoriją savarankiškai.“
MYKOLO ROMERIO UNIVERSITETAS
Projektas:
Mokamo parkingo integravimas su viešbučio valdymo sistema.
PERLINIŲ DANIELIŲ PARKAS
Projektas:
Praėjimo kontrolės, rezervacinė ir apmokėjimo sistema
„Ši rezervacinė ir apmokėjimo sistema buvo lengvai įdiegta ir puikiai veikia mūsų verslo poreikiams. Vartotojo sąsaja yra labai patogi ir intuityvi, o mūsų klientai nesunkiai gali atlikti rezervacijas bei atlikti mokėjimus.“
ACORIS komanda visada pasiūlys geriausią praėjimo kontrolės sprendimą Jūsų verslui
Kodėl ACORIS?
Sukurti produktai yra pripažinti tarptautinės bendruomenės: „Daugiafunkcinei e-paslaugų valdymo sistemai“ yra išduotas patentas drauge su KTU mokslininkais, o JAV ir Kinijos inovacijų forume Silicio slėnyje ši sistema buvo atrinkta tarp geriausių inovacijų ir apdovanota inovacijų prizu.
Kompanijos privalumai:
- diegiame integruotas sistemas pritaikomas individualiems jūsų verslo poreikiams;
- atliekame technologinius auditus (ES skaitmenizavimui skirtų priemonių finansavimui gauti);
- įvertiname tikslią jūsų verslo situaciją ir tikslus bei identifikuojame realias galimybes;
- fiksuojame siektiną rezultatą ir pateikiame projektą;
- operatyviai diegiame ir tęsiame įsigytos sistemos priežiūrą.
Nuoširdžiai tikimės , kad modernios technologijos ir mūsų specialistų kompetencija padės įdiegti modernią automatinio praėjimo kontrolės valdymo sistemą ir leis jūsų verslui pasiekti geresnių veiklos rezultatų.