Inventoriaus apskaitos sistema

Inventoriaus apskaitos sistema

Tai įrankių, inventoriaus, kitų darbo ar paslaugos teikimo priemonių apskaitos ir kontrolės sistema. Ji skirta efektyviai kontroliuoti ir valdyti darbo priemones gamybos, statybos organizacijose, inventorių ir kitas priemones paslaugų teikimo įmonėse.

Inventoriaus apskaitos sistemos funkcijos

  • Patogus visų turimų įrankių ir technikos administravimas.
  • Įrankio, kitos darbo priemonės priskyrimas objektui. Inventoriaus priskyrimas paslaugos teikimo vietai.
  • Sistema leidžia realiu laiku stebėti įrankių, inventoriaus, kitų priemonių lokacijas, taip vykdyti jų panaudojimo kontrolę.
  • Lengvai įdiegima ir patogiai naudojama programėle.
  • Siunčiami pranešimai apie darbo priemonių, įrankių, inventoriaus priežiūros informaciją  (draudimas, techninis aptarnavimas, sertifikatų atnaujinimas).
Inventoriaus apskaitos sistema

Inventoriaus apskaitos sistemos privalumai

  • Ypatingai lengvas ir greitas programėlės įdiegimas.
  • Darbuotojams, klientams sukuriama patogi savitarnos sistema, leidžianti fiksuoti naudojimąsi įrankiais, priemonėmis jiems patogiu metu. 
  • Fizinė ir programinė įranga iš vienų rankų ir visoje Lietuvoje.
  • Nuolatinė priežiūra ir palaikymas. 
  • Specializuoti sprendimai pagal kiekvieno kliento kompleksinius poreikius.
  • Universalumas – platus šiuolaikinių inventoriaus apskaitos identifikatorių ir skaitytuvų spektras.
  • Galimybė integruoti programinę įrangą su buhalterinėmis, verslo valdymo ar CRM sistemomis naudojant API.

ACORIS komanda visuomet pasiūlys geriausią sprendimą Jūsų verslui

Inventoriaus apskaitos sistemos nauda Jūsų verslui

  • Ypatingai platus panaudojimo spektras: pritaikome statybos pramonės įmonėms, žemės ūkio įmonėms, paslaugas teikiantiems verslams, mokymo įstaigoms, kt. 
  • Eliminuojamos įrankių ir kito inventoriaus prastovos bei vagystės, paslaugų teikėjai išvengia konfliktinių situacijų su klientais. Greitas inventoriaus vietos nustatymas
  • Nuosekli kontrolė ir lengvas planavimas didina procesų efektyvumą (taupomas darbuotojų laikas, efektyviai išnaudojama sandėlio vieta, kt.).
  • Atsakomybė už inventoriaus naudojimą ir saugojimą perkeliama darbuotojui ar klientui.
  • Paprastas ir lengvas valdymas, visi pakeitimai atliekami vieno mygtuko paspaudimu.
  • Nuoseklus įrankių, inventoriaus panaudojimo istorijos stebėjimas ir ataskaitos leidžia optimizuoti veiklą, daryti korekcinius veiksmus.
  • Paslaugų teikėjo klientai gauna savitarnos sistemą, kur registraciją, rezervaciją atlieka savarankiškai – efektyviau išnaudojamas darbuotojų laikas.

ACORIS komanda visuomet pasiūlys geriausią sprendimą Jūsų verslui

Inventoriaus apskaitos sistemą sudaro

Darbuotojų elektroninės kortelės arba pakabukai

Korteles gali būti personalizuotos arba ne. Jei norima naudoti su NFC telefonais, kortelių vidinis lustas turi atitikti NTAG reikalavimus.

qr kodas
pakabukas
el. kortelė
piršto antspaudas
veido atpažinimas

Inventoriaus identifikatoriai

Tvirtinasi prie įrankių ar kito inventoriaus arba jų viduje (el. lipdukai, pakabukai, prisukamos žymės, įsukamos į medį ir pan.). Galimybė naudoti su NFC.

lipdukas įrankių žymėjimui
sagos drabužių žymėjimui
vinys daiktų žymėjimui

*Pakabukų ir įrankių identifikatorių pasirinkimas gana didelis, todėl galima rinktis iš plataus asortimento pagal jūsų poreikius.

Programinė įranga

Sistemoje registruojami darbuotojai ir įrankiai, jiems priskiriamos RFID žymės. Atsakingas darbuotojas turi NFC žymių skaitytuvą – NFC telefoną arba prie kompiuterio prijungtą el. žymių skaitytuvą su instaliuota programine įranga įrankių perdavimo fiksavimui. Atliekant įrankio perdavimo registravimą, skaitytuvu nuskaitoma darbuotojo kortelė, įrankio žymė, galima priskirti, kuriam objektui ar projektui bus naudojama. Perdavimas iš karto matosi programoje.

Programinė įranga instaliuojama UAB Acoris serveriuose.

Su šia sistema galimos Integracijos

Įgyvendinti projektai

hotrema logo

HOTrema

Projektas: Įrankių ir kito inventoriaus apskaita

„Esame dėkingi šiai įmonei už puikiai atliktą projektą! Jų profesionalumas ir įsipareigojimas ne tik atitiko, bet ir viršijo mūsų lūkesčius. Nuostabiai organizuotas komandos darbas ir aukščiausios kokybės paslaugos leido mums pasiekti puikių rezultatų

reston logo

RESTON

Projektas: Įrankių ir kito inventoriaus apskaita

„Mes esame be galo patenkinti bendradarbiavimu su šia įmone. Jų profesionalumas, kūrybingumas ir gebėjimas rasti sprendimus net ir sudėtingiausiose situacijose padėjo mums įgyvendinti mūsų projektą greičiau ir efektyviau nei tikėjomės.“

varf logo

VARF

Projektas: Įrankių ir kito inventoriaus apskaita

Ši įmonė yra tikras profesionalų kolektyvas, kuris žino, kaip įgyvendinti projektus aukščiausio lygio. Mūsų bendradarbiavimas su jais buvo ne tik produktyvus, bet ir malonus. Jie ne tik gerai suprato mūsų poreikius, bet ir sugebėjo juos įgyvendinti viršijant mūsų lūkesčius.

ACORIS komanda visada pasiūlys geriausią praėjimo kontrolės sprendimą Jūsų verslui

Kodėl ACORIS?

acoris logo

Sukurti produktai yra pripažinti tarptautinės bendruomenės: „Daugiafunkcinei e-paslaugų valdymo sistemai“ yra išduotas patentas drauge su KTU mokslininkais, o JAV ir Kinijos inovacijų forume Silicio slėnyje ši sistema buvo atrinkta tarp  geriausių inovacijų ir apdovanota inovacijų prizu.

Kompanijos privalumai:

  • diegiame integruotas sistemas pritaikomas individualiems jūsų verslo poreikiams;
  • atliekame technologinius auditus (ES skaitmenizavimui skirtų priemonių finansavimui gauti);
  • įvertiname tikslią jūsų verslo situaciją ir tikslus bei identifikuojame realias galimybes;
  • fiksuojame siektiną rezultatą ir pateikiame projektą;
  • operatyviai diegiame ir tęsiame įsigytos sistemos priežiūrą.

Nuoširdžiai tikimės , kad  modernios technologijos ir mūsų  specialistų kompetencija padės įdiegti modernią automatinio praėjimo kontrolės valdymo sistemą ir leis jūsų verslui pasiekti geresnių veiklos rezultatų.