Praėjimo kontrolės sistema užtikrina tik įgaliotų, leidimus turinčių žmonių praėjimą į tam tikrą teritoriją, patalpas nustatytu metu. Taip užtikrinamas saugumas ir darbuotojų laiko, praleidžiamo darbo vietoje, kontrolė. Pastaroji funkcija gali būti integruojama su darbo laiko apskaita. Sistema gali būti skirta kontroliuoti paslaugomis besinaudojančių klientų laiką ir atitinkamą apmokestinimą.
- Kontroliuojamas patekimas į teritoriją ir patalpas.
- Paskiriami scenarijai, į kurias patalpas kada galima patekti, į kurias ne.
- Saugumo užtikrinimas (ne patenka pašaliniai, kitaip įgaliojimų neturintys asmenys)
- Pateikiamos ataskaitos apie įgaliotų asmenų judėjimą.
- Integracijos su išorinėmis sistemomis(personalo valdymo, buhalterinėmis)
- Visi šiuolaikiniai ir patogūs būdai kliento apmokestinimui (SMS; internetu; QR kodas ir pan.)
Praėjimo kontrolės sistemos privalumai ir nauda jūsų verslui
- Fizinė ir programinė įranga iš vienų rankų ir visoje Lietuvoje.
- Nuolatinė praėjimo kontrolės priežiūra ir palaikymas.
- Specializuoti sprendimai pagal kiekvieno kliento, net ir pačius kompleksiškiausius poreikius.
- Universalumas – platus praėjimo kontrolės įrenginių ir skaitytuvų spektras.
- Paprastas ir lengvas sistemos valdymas, visi pakeitimai atliekami vieno mygtuko paspaudimu.
- Galimybė integruoti programinę įrangą su kitomis verslo valdymo sistemomis ar CRM naudojant API.
- Individualus papildomas programavimas.
- Visa praėjimo kontrolės apskaita išmaniajame telefone per aplikaciją.
- Objektų monitoringas. Įvykus gedimui (nutrūkus elektros tiekimui ar dingus internetui) programa automatiškai siunčia pranešimus atsakingiems asmenims.
- Įdiegus sistemą apmokome kaip pilnai ja naudotis.
Nuo pirmo skambučio iki pilno įdiegimo ir aptarnavimo esame kartu.
Su Praėjimo kontrolės sistema efektyviau valdote procesus
- Taupote personalo kaštus, sistema keičia sargus, pan.
- Patekimo apribojimas pagal skirtingas teises padeda lengviau valdyti darbo procesus:
- eliminuojamas žmogiškas faktorius (darbuotojo atostogos, biuletenis, vėlavimai ir pan.)
- objekto nuoseklus praėjimo istorijos stebėjimas ir ataskaitos leidžia optimizuoti veiklą, daryti korekcinius veiksmus.
- Paslaugų įmonės augina pajamas per kokybišką klientų aptarnavimą:
- VIP privilegijų suteikimas svarbiausiems verslo klientams;
- Visi šiuolaikiniai ir patogūs būdai kliento apmokestinimui už gautas paslaugas (SMS; internetu; QR kodas ir pan.)
ACORIS komanda visada pasiūlys geriausią praėjimo kontrolės sprendimą Jūsų verslui
Praėjimo kontrolės sistemą sudaro
Asmenų identifikatoriai (darbuotojai, klientai, studentai, moksleiviai, kt.)
PIN kodas; QR kodas; El.kortelė; pakabukas; veido atpažinimas, piršto antspaudas; telefono programėlė.
Praėjimo vietose
- Skaitytuvai, kurie identifikuoja asmenį (PIN kodas; QR kodas; Praėjimo kortelė; Biometrinis atpažinimas ir pan.) ir įvertina praėjimo teises.
- Praėjimo kontrolės įrenginiai* (Vidaus ir lauko turniketai, varteliai, elektroninės arba magnetinės spynos ir t.t.)
*Skaitytuvų ir praėjimo kontrolės įrenginių pasirinkimas didelis, galima rinktis iš plataus asortimento pagal jūsų poreikius.
Programinė įranga
Praėjimo kontrolės programinė įranga – tai programa, kuri sujungta su skaitytuvais ir praėjimo kontrolės įrenginiais bei užtikrina sklandžią komunikaciją tarp jų ir į objektą norinčio patekti žmogaus.
Ši programa – tai praėjimo kontrolės „smegenys“ / „komandų centras“, todėl visos taisyklės, apribojimai, integracija su jūsų verslo valdymo sistema ir kiti dalykai programuojami joje.
Programinė įranga instaliuojama UAB Acoris arba užsakovo serveriuose
Praėjimo kontrolės sistema gali būti integruojama su:
Įgyvendinti projektai
„PETROFAC“ Projektas:
- Daugiafunkcinė praėjimo kontrolė
- Pravažiavimo kontrolė sistema
„Acoris komanda naujai statomoje naftos perdirbimo gamykloje įdiegė darbuotojų ir subrangovų daugiafunkcinę praėjimo valdymo sistemą (10 pilno ūgio turniketų, neįleidžiančių darbuotojų į įmonės teritoriją, jei pasibaigęs sveikatos, kvalifikacinių atestatų, skaidriai dirbančio ID galiojimo terminams, taip pat fiksuojančių kiek laiko darbuotojai prabuvo objekte), bei pravažiavimo kontrolės sistemą, skirtą nuotoliniu būdu valdyti autorizuotų automobilių patekimą į teritoriją.“
„HARMONY PARK“ Projektas:
- Darbo laiko kontrolė.
„Acoris puikiai suprato mūsų iššūkius ir įgyvendino darbo laiko kontrolės projektą, leidusį sumažinti personalo skyriaus darbo krūvį ir pasitaikančių klaidų kiekį, duomenis perduodant į buhalterinės apskaitos programą „RIVILĖ“
VYTAUTO DIDŽIOJO UNIVERSITETAS Projektas:
- Pravažiavimo kontrolė ir parkingo sistema.
„Acoris specialistai mūsų universiteto Prezidento Valdo Adamkaus sporto centre įgyvendino efektyvaus valdymo projektą: įdiegė pravažiavimo kontrolės sistemą, skirtą nuotoliniu būdu valdyti autorizuotų automobilių patekimą į teritoriją, įdiegė išmanią parkingo sistemą su vietų valdymu padaliniams bei praėjimo kontrolės ir bilietų sistemą.“
ACORIS komanda visada pasiūlys geriausią praėjimo kontrolės sprendimą Jūsų verslui
Kodėl ACORIS?
Sukurti produktai yra pripažinti tarptautinės bendruomenės: „Daugiafunkcinei e-paslaugų valdymo sistemai“ yra išduotas patentas drauge su KTU mokslininkais, o JAV ir Kinijos inovacijų forume Silicio slėnyje ši sistema buvo atrinkta tarp geriausių inovacijų ir apdovanota inovacijų prizu.
Kompanijos privalumai:
- diegiame integruotas sistemas pritaikomas individualiems jūsų verslo poreikiams;
- atliekame technologinius auditus (ES skaitmenizavimui skirtų priemonių finansavimui gauti);
- įvertiname tikslią jūsų verslo situaciją ir tikslus bei identifikuojame realias galimybes;
- fiksuojame siektiną rezultatą ir pateikiame projektą;
- operatyviai diegiame ir tęsiame įsigytos sistemos priežiūrą.
Nuoširdžiai tikimės , kad modernios technologijos ir mūsų specialistų kompetencija padės įdiegti modernią automatinio praėjimo kontrolės valdymo sistemą ir leis jūsų verslui pasiekti geresnių veiklos rezultatų.