Apie Acoris

UAB „Acoris“ įkūrėjas ir komandos vadovas Albinas Bačiliūnas – inžinierius elektronikas, technikos mokslų daktaras. Ilgametė mokslininko ir inovacijų kūrėjo patirtis padėjo suburti profesionalų komandą ir šiandien kompanija  sėkmingai diegia klientams integruotas sistemas veiklos procesų efektyvumo didinimui.

Mūsų diegiamos ir konkrečiam klientui pritaikomos integruotos sistemos atlieka automatizuotą procesų parametrų matavimą, juos analizuoja ir leidžia valdyti realiu laiku. Taip didinamas gamybos kompanijų veiklos efektyvumas. Inovatyviais sprendimais, kuriuos diegiame gamybos įmonėse, paslaugų teikimo kompanijose, mokslo įstaigose, mes padedame klientams valdyti materialinius ir žmogiškuosius resursus, o gaunami ir realiu laiku analizuojami bei koreguojami duomenys užtikrina, kad su mumis – efektyvesnė gamyba, geresnės ir patraukliau jūsų klientams teikiamos paslaugos, o drauge auginame jūsų konkurencinį pranašumą rinkoje.

Albinas Bačiliūnas nuottauka

Technologijų versle itin svarbus yra nuolatinis tobulėjimas, nes keičiantis, progresuojant inovacijoms, šio verslo dalyvis privalo ne tik domėtis, bet pats aktyviai dalyvauti, išbandyti, perprasti, visą laiką naujoves kūrybiškai taikant konkrečiuose sprendimuose. Kompanijos vadovo veiklumas ir energija gyventi įvykių centre skatina jį dalyvauti pačiuose įvairiuose pasaulio forumuose: JAV, Singapūras, Tel Avivas, Berlynas, Briuselis ir daug kitų pasaulio aukštųjų technologijų centrų. Sukurti produktai yra pripažinti tarptautinės bendruomenės: „Daugiafunkcinei e-paslaugų valdymo sistemai“ yra išduotas patentas drauge su KTU kolegomis mokslininkais, o JAV ir Kinijos inovacijų forume Silicio slėnyje buvo atrinkta tarp  geriausių inovacijų ir apdovanotas inovacijų prizu.

Savo ruožtu žinios konvertuojamos į plėtojamas ir vystomas sistemas, kurias diegiame klientams. Pradėję nuo praėjimo kontrolės sistemų diegimo šiandien klientams siūlome kompleksines automatizuotas sudėtingų gamybos procesų kontrolės ir valdymo sistemas. Paslaugų sektoriuje įdiegtos priemonių, žmonių, darbo laiko, apskaitos, kontrolės sistemos leidžia klientams ne tik efektyviai bei sklandžiai organizuoti vidinius procesus, bet suteikia dideles rinkodaros ir įvaizdžio kūrimo galimybes.

Integruotos sistemos individualiai pritaikomos kliento poreikiams. Atliekame technologinius auditus (būtinas ES skaitmenizacijai skirtų priemonių finansavimui gauti),  įvertiname situaciją ir tikslus, identifikuojame galimybes, poreikius, fiksuojame siektiną rezultatą, pateikiame projektą, diegiame ir tęsiame sistemos priežiūrą.

ACORIS KOMANDA VISADA PASIŪLYS SPRENDIMĄ, KAIP NAUJŲ IR VIS TOBULĖJANČIŲ TECHNOLOGIJŲ PAGALBA JŪSŲ VEIKLĄ PADARYTI EFEKTYVESNĘ, JŪSŲ VERSLUI SUTEIKTI PAGREITĮ, PADĖTI STIPRINTI JŪSŲ KONKURENCINES GALIAS DINAMIŠKOJE RINKOJE.