Kaip efektyviai išnaudoti savitarnos technologijas?
Norite išlikti konkurencingi? Baiminatės, kad galite likti nuošalyje? Nebedvejokite ir ženkite kartu su naujausiomis technologijomis. Viena iš tobulėjančių ir sparčiai populiarėjančių naujovių – savitarnos sistema. Pandemijos laikotarpis parodė, kaip svarbu prisitaikyti. Savitarnos sistema tapo išsigelbėjimu klientų aptarnavimo sektoriui. Be to, buvo sėkmingai integruota ir pamėgta visame pasaulyje.
Savitarnos sistema – kas tai?
Tai galimybė daug greičiau ir paprasčiau užsisakyti norimas paslaugas. Pasinaudojus savitarnos technologijomis galima, pavyzdžiui, savarankiškai užsisakyti viešbučio kambarį, vietą stovėjimo aikštelėje, išsinuomoti dviratį, baidarę ar teniso aikštelę. Tereikia pasinaudoti specialiomis programėlėmis ir QR ar PIN kodu.
Vieną didžiausių proveržių šioje srityje padarė įmonė „AirB&B“, suteikdama galimybę tūkstančiams namų, kambarių ar sodybų nuomotojų parduoti savo paslaugas žmonėms visame pasaulyje. Tam naudojamos internetinės svetainės, kuriose pateikiama visa informacija apie paslaugas ir kainas, ir internetu valdomos spynos, leidžiančios klientui pagal gautą QR / PIN kodą ar el. bilietą telefone patekti į viešbučio pastatą ir išnuomotą kambarį, atrakinti pasirinktą pramogų inventorių.
Ar tikrai jūsų klientas nori tiesioginio ryšio?
Dalis paslaugų teikėjų, puoselėjančių senas tradicijas, tikina, kad jų klientai pripratę prie tiesioginio aptarnavimo ir bendravimo. Bet ar tikrai žmonės to nori? Vyresnė, negu 45–50 m. karta galbūt dar vertina standartinį aptarnavimo procesą. Jaunesni žmonės vengia skambučių, ilgų susirašinėjimų. Jie jau įprato prie paprastumo ir greičio – pora mygtukų paspaudimų ir užsakymas įvykdytas.
Remiantis pasauline McKinsey & Company apklausa, 2022 m. pabaigoje, visame pasaulyje 58 % klientų naudojosi skaitmeniniu bendravimo metodu, o 2020 m. – tik 36 %.
Viešbučiuose sparčiai populiarėja bekontaktis svečių aptarnavimas. Tad jei turite viešbučių ar kambarių nuomos verslą, bet ignoruojate savitarnos sistemą, galite prarasti dalį klientų.
2023 m. „Oracle“ ir „Skift“ apklausa parodė, kad tiek svečiai, tiek viešbučiai sutinka, jog bekontakčiai atsiskaitymai patogiausi. Daugiau nei 60 % svetingumo paslaugas teikiančių įstaigų vadovų visame pasaulyje teigė, kad bekontaktės sistemos, atliekant visus pagrindinius paslaugų sandorius, įskaitant įregistravimą / išsiregistravimą, maistą ir gėrimus, kambario raktus, SPA paslaugas ir pramogas, taps vienomis populiariausių technologijų, diegiamų per ateinančius trejus metus. Be to, daugelis apklaustųjų savitarnos modelį įvardina vienu svarbiausiu.
Kokie pagrindiniai savitarnos technologijų privalumai?
- Greitis ir efektyvumas. Šiuolaikinės technologijos gali apdoroti informaciją daug greičiau ir tiksliau nei žmonės, o greitesnis aptarnavimas reiškia trumpesnį laukimo laiką, mažiau klaidų ir rūpesčių svečiams. Jau nekalbant apie greitesnį registracijos procesą.
- Išlaidų mažinimas. Rekomenduojame paskaičiuoti ar jums verta mokėti darbuotojams už paprastas, pasikartojančias užduotis. Modernios, automatizuotos paslaugų valdymo sistemos padeda svečiams savarankiškai prisiregistruoti. Taip sutaupomos laiko sąnaudos ir mažinamas darbo jėgos poreikis. Įrengiant papildomus daviklius ir juos integruojant su apsauginėmis sistemomis, galima automatizuoti objekto stebėseną ir gauti automatinius pranešimus apie elektros ar interneto sutrikimus, vandentiekio ir šildymo sistemų avarijas, apie patalpų ir įrangos gadinimą, nesankcionuotą naudojimą ir pan.
- Patogumas. Savitarna suteikia klientams daugiau galimybių kontroliuoti savo viešnagę, todėl jie gali lanksčiai atlikti užduotis patys, o ne laukti eilėje, ar net atsisakyti paslaugų jų nesulaukę.
- Geresnis aptarnavimas. Automatizuojant elementarias, pasikartojančias užduotis, savitarnos programinė įranga išlaisvina darbuotojus, kad jie galėtų teikti prasmingesnes ir individualizuotas paslaugas. Automatizuota sistema leidžia planuoti kambarių ar įrangos paruošimą numatytam laikui ir kontroliuoti personalo darbą.
- Daugiau pajamų. Didesnis reklamos kanalų kiekis, automatiniai pranešimai, tokie kaip papildomo pardavimo pasiūlymas arba galimybė iš anksto užsisakyti papildomas paslaugas, gali padidinti pajamas. Savitarnos programinė įranga gali padėti dirbant su klientais: teikti nuolaidas kitiems atvykimams, pasveikinti su gimtadieniu, ruošti akcijų kampanijas, teikti analitinius duomenis verslo efektyvumui didinti, kt.
Savitarnos sistemų panaudojimas apgyvendinimui
Norint suteikti nakvynę viešbutyje ar sodyboje, nuomojant butą ar namelį gamtos prieglobstyje, svečiams įprastai reikia perduoti raktus ir paskui juos paimti atgal. Tai varginantis procesas tiek klientams, tiek paslaugos teikėjams.
Norite išvengti šio proceso? Pasinaudokite el. spynomis. Jų yra įvairių tipų ir modelių, tačiau esminis bruožas – atrakinimas ne tik mechaniniu raktu, bet ir elektroniniu būdu (PIN ar QR kodu, el. kortele ar tiesiog priglaudus telefoną). Jos gali būti montuojamos į naujai statomą pastatą, arba norint pakeisti senas spynas. Dažniausiai naudojamos spynos su baterijomis, kurių veikimo pakanka 1–2 metams. Statant naują pastatą ar atliekant kapitalinį remontą, galima sumontuoti laidinę maitinimo sistemą, tada nereikės keisti baterijų. Kad būtų galima spynas valdyti nuotoliniu būdu, reikalingas interneto ryšys. Tam naudojami papildomi bluetooth, WiFi, LoRaWan adapteriai, kurie belaidžiu būdu iš rezervacinės sistemos automatiškai priima kliento užsakymus. Yra ir pilnai internetinių spynų, į kurių vidų dedama SIM kortelė.
viešbučio Savitarnos Sistema praėjimas į pastatą, reikiamą aukštą, kambarį:
viešbučio Savitarnos Sistema praėjimas į pastatą, reikiamą aukštą, kambarį , papildomai sporto aikštelės
savitarna skalbyklai – su kortelėmis valdomos Siemens skalbimo ir džiovinimo mašinos
sistema festivaliams ir panašiems dideliems renginiams – Kaune vykusiose Tarptautinėse vaikų sporto žaidynėse kortelės buvo naudojamos įeiti į bendrabučius, baseiną, važiuoti autobusais, gauti maitinimą
Jei pagrindiniam įėjimui naudojamos stipresnės durys, tada montuojamos atskiros elektromagnetinės sklendės, valdomos išorinių PIN, QR, kortelių skaitytuvų. Esant poreikiui, skaitytuvuose galima integruoti pasikalbėjimo funkciją, kuri leidžia su klientu bendrauti išmaniuoju telefonu (įdiegiama programėlė).
Savitarnos sistemų panaudojimas pramogoms
Užsiimate pramogų paslaugų teikimu? Norite kuo sklandžiau ir greičiau aptarnauti klientus? Pasinaudokite savitarnos sistemomis. Jos puikiai tinka pramogų parkams, turistiniams objektams, vandens pramogoms ir pan.
Sistemos lengvai pritaikomos stadionams, teniso kortams, krepšinio aikštelėms, pirtims, Padelio tenisui, golfo aikštynams.
savitarna teniso kortams
Mini galvo lazdoms
Prie savitarnos sistemos galima lengvai prijungti valtis, vandens dviračius, irklentes, mintlentes, baidares.
Savitarna baidarių nuomai
vandenlenčių nuoma
minamos irklentės
elektrinės irklentes
irklentė su pedalais
Nuomojate žaislus vaikams? Taip pat galite pritaikyti savitarnos sistemą.
Turite žiemos sporto įrangos nuomos verslą? Supaprastinkite klientų aptarnavimo procesą su savitarnos sistema.
savitarna slidžių nuomai
Pramogų parkams rekomenduojame bilietų kontrolės savitarnos sistemą, integruotą į praėjimo vietą. Tai gali būti pilno arba pusės ūgio turniketai, varteliai su el. spynomis, valdomi išorinių PIN, QR ar kortelių skaitytuvų. Šiai įrangai įprastai reikalinga elektra, internetas.
Pramogų įrangos savitarnos valdymui rekomenduojamos įvairios el. spynos. Dažniausiai naudojamos spynos – su baterijomis, atrakinamos ne tik mechaniniu raktu, bet ir elektroniniu būdu (PIN ar QR kodu, el. kortele ar tiesiog priglaudus telefoną). Spynos valdomos nuotoliniu būdu, todėl reikalingas interneto 5 / 4 G ryšys, bluetooth, WiFi, LoRaWan technologijos. Tai užtikrina automatinį kliento užsakymų priėmimą iš rezervacinės sistemos.
Savitarnos sistemų panaudojimas stovėjimo aikštelėms
Turbūt pritarsite, kad siekiant kokybiškai aptarnauti klientus, svarbu pasirūpinti ir jų transportu? Tam rezervacinėje sistemoje numatoma galimybė užsakyti parkavimą automobiliui ar / ir elektromobilio įkrovimą (už papildomą mokestį). Jums reikės paslaugos teikimo vietoje įrengti aikštelės įvažiavimo kontrolės įrangą (užtvarą ar vartus), kurią valdo PIN, QR kodų skaitytuvai arba vaizdo kameros (privažiavus atidaro užtvarą automatiškai, prieš tai rezervacinėje sistemoje įvedus automobilio numerį). Galima ir individualios stovėjimo vietos rezervacija (mini užtvaras valdomas telefonu, arba klientui išduodamas bluetooth atpažinimo įrenginys).
parkingas integruotas su viešbučio apmokėjimo sistema (viešbučio klientams ir darbuotojams nemokama)
mokamam parkingui (viršijus liestiną laiką apmokama QR kodu, SMS, Internetu, kortele)
kontroliuojant parkingo vartotojų grupėms skirtus limitus
savitarnos parkingas individualioms vietoms
Savitarnos sistema užtikrina dviračių ir paspirtukų saugų laikymą, tam pritaikytose vietose.
Reikalui esant, savitarnos sistemą galima pritaikyti neįgaliųjų asmenų aptarnavimui.
Išvados ir rekomendacijos:
- Šiuolaikinės technologijos leidžia savitarnos sistemą efektyviai pritaikyti apgyvendinimo, pramogų ir aikštelių paslaugų teikimui. Be to, tobulėjantis dirbtinis intelektas dar labiau išplės paslaugų teikimą be aptarnaujančio personalo.
- Savitarna patogesnė klientams, kadangi jie gali bet kada matyti laisvas paslaugas ir laikus, jas užsisakyti ir atvykti bet kuriuo patogiu metu. Jiems nereikia pirkti įrangos ir jos vežtis į pramogų vietą. Šiuolaikinės skaitmeninės technologijos apdoroja informaciją daug greičiau ir tiksliau nei žmonės, o greitesnis aptarnavimas reiškia trumpesnį laukimo laiką. Mažiau klaidų – mažiau rūpesčių.
- Savitarnos sistema naudinga paslaugų teikėjams – sukuria papildomus reklamos kanalus, nereikia bendrauti su klientais rezervuojant laiką ir priimant pinigus, juos pasitinkant ir išduodant raktus ar įrangą, kontroliuojant jų gražinimą. Supaprastintas procesas didina pajamas ir verslo pelningumą. Taip pat galima sutaupyti darbo sąnaudas, sumažinant darbo jėgos poreikį. Norite dar efektyviau automatizuoti verslo procesus? Papildomai integruokite stebėjimo sistemą, kuri siųs automatinius pranešimus apie elektros ar interneto sutrikimus, vandentiekio ir šildymo sistemų avarijas, patalpų ir įrangos gadinimą, nesankcionuotą naudojimą ir pan. Automatizavę varginančias užduotis, suteiksite darbuotojams galimybes teikti prasmingesnes ir individualizuotas paslaugas. Savitarnos programinė įranga taip pat tarnauja dirbant su klientais (teikia nuolaidas kitiems atvykimams, pasveikina su gimtadieniu, ruošia akcijų kampanijas, teikia analitinius duomenis verslo efektyvumui didinti).
- Svarbu įvertinti, kad savitarnos sistemos, kaip ir bet kurios kitos naujos technologijos, diegimas gali turėti įvairių niuansų (darbuotojų apmokymas naujam verslo modeliui, integracija į verslo valdymo ir buhalterinę apskaitos sistemą, patikimas internetinis ryšys), todėl tikslinga pasitarti su specialistais.
Susidomėjote? Esate pasiruošę automatizuoti ir supaprastinti klientų aptarnavimo procesus? Susisiekite jau dabar. Mūsų kompetentingi specialistai padės išsirinkti ir įdiegti modernias sistemas. Taip pasieksite daug geresnių veiklos rezultatų.
Pagarbiai,
UAB „Acoris“
Direktorius Albinas Bačiliūnas
Tel. +370 655 36062
Raudondvario pl. 106, LT 47182 Kaunas