Džiaugiamės galėdami pranešti, kad UAB „Acoris“ dalyvaus tarptautinėje turizmo ir kelionių parodoje „Adventur 2025“, kuri vyks sausio 24-26 dienomis „Litexpo“ Vilniuje.
Parodoje pristatysime mūsų modernias rezervavimo, praėjimo kontrolės ir parkavimo sistemas, kurios yra idealus sprendimas turizmo sektoriui. Šios sistemos padeda:
Sklandžiai valdyti apgyvendinimo ir pramogų paslaugų rezervacijas, užtikrinant geriausią klientų patirtį.
Užtikrinti bekontaktį ir saugų klientų įleidimą į viešbučius, apartamentus ar pramogų erdves.
Efektyviai organizuoti parkavimo vietas, suteikiant patogumą tiek klientams, tiek verslo valdytojams.
Kviečiame visus ateiti ir susipažinti su mūsų diegiamomis sistemomis sausio 24-26 dienomis!
UAB „Acoris“ įgyvendina projektą „UAB „Acoris“ skaitmeninių kompetencijų plėtra.
Projekto tikslas – skatinti skaitmeninių kompetencijų plėtrą dirbtinio intelekto taikymo srityse.
Projekto įgyvendinimo metu numatoma atlikti skaitmeninį auditą, įvertinti dirbtinio intelekto panaudojimo galimybes marketingo, potencialių klientų aptarnavimo, pardavimo ir aptarnavimo srityse. Planuojamos įsigyti konsultacijos dirbtinio intelekto taikymo srityje ir rekomendacijas kaip dirbtinio intelekto pagalba didinti darbo su klientais efektyvumą, auginti pardavimus.
Projektas įgyvendinamas pagal Ekonomikos transformacijos ir konkurencingumo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-001-01-05-05 „Skatinti įmones skaitmenizuotis“ veiklos „Skatinti skaitmeninių kompetencijų plėtrą didelio našumo skaičiavimo, dirbtinio intelekto, kibernetinio saugumo taikymo srityse“ poveiklę „labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių čekių skaitmeninimo ir technologijų paslaugoms įsigyti finansavimas“ (vidurio ir vakarų Lietuvos regionas)“.
Bendra projekto vertė 12 298,20 Eur., iš kurių 6 000,00 Eur. skirta iš Europos regioninės plėtros fondo.
Projekto įgyvendinimo laikotarpis – nuo 2024/11/27 iki 2025/11/27.
Šis ženklas yra skirtas Lietuvos įmonėms papildomai ženklinti eksportuojamas lietuviškas prekes, paslaugas bei kitus produktus. Šis prekės ženklas kuris sukurtas remiantis Lietuvos pristatymo užsienyje 2020-2030 m. strategija ir kilmės šalies prekės ženklo „Co-created in Lithuania“ vizualiniu identitetu. Tikslas – tarptautinėse verslo parodose vieningai pristatyti Lietuvos ekonominį potencialą, atskirtus sektorius, eksportuotojus. Nuo šiol UAB Acoris gali naudoti šį „Co-Created in Lithuania” prekės ženklą tarptautinėse parodose ir pristatymose kaip kuriantis lietuvišką produkciją!
Vis dar naudojate senus praėjimo kontrolės metodus? Nesukontroliuojate vėluojančių ir simuliuojančių darbuotojų? Išnaudokite naujausias technologijas ir ženkliai palengvinkite veiklos procesus. Modernizuota ir jūsų poreikiams pritaikyta praėjimo kontrolės sistema – lengviausias sprendimas.
Praėjimo kontrolės sistema – kas tai?
Tai specialus identifikavimo kompleksas, kuriam naudojama:
praėjimo kontrolės įrenginiai, skaitytuvai;
programinė įranga;
asmens identifikatorius.
Kompleksas parenkamas pagal poreikį ir galimybes. Pagrindiniai įrenginiai – elektroninės ar magnetinės spynos, kodų skaitytuvai, turniketai, kt. Variantų yra įvairių. Atitinkamai, pagal pasirinktą įrenginį, pritaikomas asmens identifikatorius. Pavyzdžiui, QR ar PIN kodas, biometriniai duomenys, kortelė ar kt. Skaitytuvai su praėjimo įrenginiais susiejami programine įranga: asmeniui pateikus, tarkime, QR kodą spyna atsirakina.
Kaip efektyviai išnaudoti modernias galimybes?
Norint dar efektyviau panaudoti praėjimo kontrolės sistemą, galimą ją susieti su darbo laiko apskaita, buhalterija, CRM ar kitomis jūsų programomis. Tai padės sumažinti darbuotojų krūvį ir dėl žmogiškojo faktoriaus pasitaikančias klaidas.
Kaip tai vyksta? Tarkime, sistemą susiejate su darbo laiko apskaita:
atvykęs darbuotojas, pateikęs identifikavimo priemonę, užfiksuojamas;
įėjus į vidų prasideda dienos darbo laiko apskaita;
jei darbo metu darbuotojas išeis asmeniniais reikalais, darbo laikas nesiskaičiuos. Tęsis tik tada, kai grįš.
Jeigu jums reikia dar griežtesnės kontrolės, galima ieškoti papildomų ar kitų sprendimų. Pavyzdžiui, skaitytuvas pastatomas prie įėjimo į gamybos cechą. Laikas skaičiuojamas ne nuo tada, kai darbuotojas pateko į įmonės patalpas, bet į savo darbo vietą. Visada bus aišku, kada vėlavo, kada nelegaliai prasitęsė atostogas ir tikėjosi, kad niekas nepastebės.
Kontrolės sistemą vidaus patalpose galima naudoti ir saugumo tikslais. Į kabinetus / patalpas, kur saugoma vertinga informacija ar kitas turtas, galėtų įeiti žmonės, turintys asmens identifikavimo priemonę. Jei reikia ypatingos apsaugos, verta rintis biometrinių duomenų skaitytuvą.
Kaip praėjimo sistemą pritaikyti atviroms erdvėms, statybų vietoms? Rekomenduojame specialią programėlę, kuri bus įdiegta darbuotojo telefone ir susieta su jūsų programine įranga. Darbuotojui atvykus sistema automatiškai fiksuos jo buvimo koordinates ir skaičiuos darbo valandas iki tol, kol jis išvyks iš jūsų nustatytų koordinačių.
Praėjimo sistemą sujungus su klientų valdymo programa, galima panaudoti duomenų kaupimo ir rinkodaros tikslais. Pavyzdžiui, pas jus atvykstantiems klientams suteiksite privilegijų, naudų, mainais fiksuosite jų apsilankymo periodiškumą, siųsite pasiūlymus, priminimus ir pan.
Idėjos paslaugų teikimo vietoms
Praėjimo kontrolės sistemą verta diegti ne tik įmonės biure, bet ir paslaugų teikimo vietose. Pavyzdžiui, sporto klubuose. Klientas internetu užsisako norimą apsilankymų skaičių, trukmę ir gauna QR kodą. Kas kartą atvykęs jį nuskenuoja ir patenka į vidų. Jei skaičiuojama laiko trukmė, išeidamas taip pat pateikia kodą. Jį gali naudoti papildomai apmokestintai įrangai, tarkime, masažo kėdei. Automatizuota sistema padės sutaupyti.
Privačioms stovėjimo aikštelėms darbuotojų apskritai nereikia. Viską atlieka automatizuota sistema. Tokių variantų, kur nereikia žmogaus, gali būti įvairių, tereikia tik idėjų.
Panaudoję sistemas, suteiksite darbuotojams kūrybiškesnių, įdomesnių darbo pozicijų. Taip prisidėsite prie jų gerovės ir kartu auginsite savo verslą. Šiais laikais vis mažiau norinčių sargauti ar užsiimti mechanine veikla, kurią lengvai gali pakeisti technologijos.
Praėjimo kontrolė lengvai pritaikoma:
viešbučiams, apgyvendinimo įstaigoms;
sporto, laisvalaikio erdvėms;
paslaugų teikimo vietoms;
viešoms ir privačioms įtaigoms, biurams;
automobilių stovėjimo aikštelėms;
privatiems parkams;
Jūsų idėjos – „Acoris“ sprendimai
Turite verslo idėją ar jo optimizavimo ketinimų? Susisiekite su UAB „Acoris“ personalu, įvardinkite lūkesčius ir gausite jūsų situacijai pritaikytus sprendimo pasiūlymus, tel.: +370 630 23304, el. paštas vadyba@acoris.lt.
Rezervacijos sistema su automatine poilsiautojų registracija
Nuo liepos 1-osios Lietuvoje keičiasi atvykstančių turistų registracijos tvarka. Nuo šiol į šalį atvykę svečiai bus registruojami Nacionalinėje turizmo informacinėje sistemoje, o tuo turės rūpintis kiekvienas apgyvendinimo paslaugos teikėjas. Patys verslininkai įsitikinę, kad pokyčiai gali atnešti rimtų nesklandumų, susijusių su duomenų sauga, o dalis tikina, kad ne visose kaimo turizmo sodybose galima rasti ir internetą. UAB Acoris turi sprendimą – rezervacijos sistemą su automatine poilsiautojų ir turistų registracija.
Kaip veikia?
Poilsiautojas kaip įprastai atsidaro Jūsų internetinę rezervacijos sistemą REZERV.LT ir ieško laisvo laiko savo poilsiui ar pramogoms. Išsirinkęs norimą laiką, užpildo savo kaip pirkėjo duomenis. Šalia yra mygtukas „pridėti svečius“ ir galima suvesti tiek žmonių, kiek jų atvyksta. Po sėkmingos registracijos duomenys automatiškai nukeliauja į VšĮ Keliauk Lietuvoje.
Nebereikės rūpintis internetu sodyboje, nebereikės lėkti, bėgti į didmiestį kuo skubiau registruoti atvykstančius svečius.
Rezervacijos sistema – efektyviam paslaugų automatizavimui
Norite klientus aptarnauti greitai ir sklandžiai? Siekiate sumažinti apkrovas darbuotojams ar net atsisakyti nuostolingų darbo pozicijų? Išnaudokite rezervacijos sistemą. Šiuolaikinės technologijos ir kūrybiški sprendimai padeda rasti modernius būdus, kaip sutrumpinti kliento kelią nuo pirkimo iki paslaugos gavimo.
Rezervacijos sistema – kas tai?
Rezervacijos sistema – senas metodas, tačiau jis nuolat modernizuojamas. Seniau, norint iš anksto rezervuoti staliuką restorane, reikėdavo paskambinti ar net užeiti ir susitarti. Užsisakant nakvynę, vykdavo susirašinėjimas ar derinimas telefonu. Dabar galima ne tik internetu rezervuoti paslaugą, už ją sumokėti per el. bankininkystę, bet ir pasinaudoti visiškai savarankiškai, nesusitinkant pasitinkančio personalo. Pavyzdžiui, po užsakymo patvirtinimo klientas gauna QR kodą, kurį nuskenuoja eidamas į baseiną ar teniso aikštelę.
Rezervacijos pritaikymo būdų yra įvairių, tereikia tinkamai išsirinkti.
Kam lengvai pritaikoma rezervacijos sistema?
Apgyvendinimo paslaugoms (viešbučiai, moteliai, privačios rezidencijos, kt.) Galimybė suderinti su trišalėmis sistemomis (Airbnb, Booking, kt.).
Pramogų verslui (laisvalaikio ir sporto aikštelės, baseinai, sporto inventorius, kt.).
Aptarnavimo vietoms (stovėjimo aikštelės, elektromobilių įkrovimas, kt.).
Vidinėms įmonių reikmėms (klientų, kitų padalinių darbuotojų įleidimui, privačioms stovėjimo aikštelėms, kt.).
Variantų gali būti įvairių, jei šiame sąraše savo paslaugų neradote, susisiekite su „Acoris“ specialistais ir aptarsime.
Kaip tai veikia?
Siekiant maksimaliai išnaudoti rezervavimo sistemą, rekomenduojame ją suderinti su pasirinktu identifikavimo metodu. Jau užsiminėme apie vieną iš būdų – QR kodą, kurį gauna klientas ir nuskaito jūsų paslaugos vietoje įrengtas QR skaitytuvas. Tačiau galimybių yra kur kas daugiau. Norint išsirinkti tinkamą, reikėtų įvertinti klientų poreikius ir psichologiją. Nors naujoji pilnamečių karta mielai naudojasi naujausiomis identifikavimo galimybėmis, vyresni dar gali vertinti skeptiškai. Taigi apmąstykite, ar jūsų tikslinio kliento neglumins biometrinių duomenų nuskaitymo sistema, pavyzdžiui, veido ar pirštų antspaudo atpažinimas. Jei trikdys, atmeskite ir rinkitės iš kitų pagal patogumą.
Pakabukai, kortelės ir kitos atpažinimo priemonės tinkamos įmonės vidaus reikmėms. Pavyzdžiui, verslo partneriams ar klientams, padalinių darbuotojams, kurie periodiškai atvyksta į centrinę būstinę. Tokie asmenys rezervuoja susitikimą, automobilio stovėjimo vietą ir atvykę suderintu laiku, panaudoja turimą identifikavimo priemonę. Veido ar piršto nuskaitymas taip pat labai patogus įmonės srautų valdymui ir darbo laiko fiksacijai.
QR ar PIN kodas labai patogus aptarnavimo sektoriui – laisvalaikio pramogoms, apgyvendinimui, kai kurioms SPA paslaugoms ir pan.
Kokia modernizuotos rezervacijos sistemos nauda?
Šiuolaikiniame pasaulyje siekiama visiško paprastumo, efektyvumo ir spartumo. Ypatingai jaunesnė nei 35 metų karta mieliau renkasi bekontaktį aptarnavimą. Šiam poreikiui įtaką padarė ir pandemija. Dalis žmonių vis dar laikosi atsargumo taisyklių, o kitiems tiesiog patiko šio laikotarpio pokyčiai. Todėl tokie klientai mieliau rinksis keleto mygtukų paspaudimus, negu bendravimą telefonu ar el. laiškais. Tad ar jūs būsite tie, kurie galės pasiūlyti modernų rezervacijos metodą?
Rezervacijos ir asmens identifikavimo sistema leidžia:
sumažinti darbo vietų skaičių;
sutrumpinti laukiančiųjų eiles;
paspartinti pardavimus;
apsisaugoti nuo žmogiškojo faktoriaus klaidų;
sutrumpinti kliento kelią iki jūsų;
prijungti duomenų valdymo ir buhalterines sistemas ir sumažinti darbo krūvį.
Daugiau galimų naudų sužinosite pokalbio su „Acoris“ specialistais metu.
Papildomi rezervacijos sistemos privalumai
Kiekvieno verslo tikslas – didinti pardavimus. Rezervacijos sistemą galima suderinti su jūsų marketingo priemonėmis ir dar labiau įtraukti vartotoją. Pavyzdžiui, integruoti nuolaidos kodų ar specialių pasiūlymų siuntimą patvirtinus rezervaciją. Galimybių yra įvairių, svarbu jomis pasinaudoti.
Susisiekite su „Acoris“ komanda ir gaukite jums naudingiausią pasiūlymą – tel. +370 630 23304, el. paštas info@acoris.lt.
Sunku suvaldyti klientų srautus? Aptarnavimo sferoje neišvengiate klaidų? Modernizuokite ir automatizuokite aptarnavimo procesus panaudodami savitarnos sistemą. Taip sumažinsite laukiančiųjų eiles, pritrauksite daugiau žmonių ir padidinsite pardavimus.
Savitarnos sistema taikoma įvairiose srityse – apgyvendinimo, laisvalaikio, sporto, pramogų, maitinimo, gamybos, švietimo, kt. Ji lengvai integruojama į įmonės vidaus procesus ir programas. Galimybės priklauso nuo poreikio ir požiūrio platumo. Tereikia įvardinti „Acoris“ specialistams problematiką ir gausite jums tinkantį pasiūlymą.
Savitarnos sistemos galimybės
Pandemijos laikotarpis paskatino ieškoti bekontakčių aptarnavimo metodų, kad kuo mažiau nukentėtų verslai, ekonomika ir žmonės. Vienas iš itin patogių pritaikytų metodų – kortelių sistema, kuri ženkliai palengvina patekimo į vidų procesą. Gali būti taikoma tiek apgyvendinimo paslaugoms, tiek įmonių vidaus reikmėms. Kaip tai veikia? Kaip pavyzdį pasirinkime apgyvendinimo įstaigą:
klientas, rezervavęs kambarį ir iš anksto apmokėjęs reikiamą sumą, gauna PIN kodą;
atvykęs suveda kodą;
gauna kortelę;
su kortele patenka į kambarį;
išvykdamas grąžina kortelę atgal į įrenginį.
Kaip matote, šiame procese nebereikalingas žmogus. Išvengiama eilių ir įvairių aptarnavimo nesusipratimų.
Tai tik vienas iš modernių sprendimų, o jų yra kur kas daugiau. Pavyzdžiui:
QR kodas darbuotojams ir klientams, kurį nuskaitant patenkama į vidų ar gaunama paslauga;
PIN kodas su išduodamomis kortelėmis ar be jų;
mobilaus telefono programėlė;
kitos identifikavimo priemonės.
Kad ir kurį variantą rinksitės, savitarnos sistemos tikslas – supaprastinti jūsų veiklos procesus. Tada daugiau dėmesio galėsite skirti kitų veiksmų tobulinimui ir plėtrai.
Savitarnos sistema įmonėms padeda sukurti daugiau privatumo ir saugumo. Po kabinetus negali laisvai vaikščioti kas panorėję. Kiekviena spyna gali turėti kortelės nuskaitymo sistemą. Galite rinktis pagal poreikį – montuoti visiems kabinetams, ar tik pagal prioritetus. Taip pat į įmonę ar viešą įstaigą nepateks pašaliniai asmenys. Tokia sistema net gali tapti puikia prevencija, siekiant apsaugoti mokymo įstaigas nuo nelegalių veiksmų.
Savitarna aikštelėms ir privačioms valdoms
Valdote stovėjimo aikštelę (-es)? O gal nuomojote stovyklavimo vietą prie vandens telkinio? Jums prireiks automobilio judėjimo kontrolės su integruota savitarnos sistema.
Pavyzdžiui, stovyklautojams nuomojate privatų, aptvertą plotą, kuriame jie gali patogiai įsikurti, tačiau nenorite kas kartą valdyti vartų ar perduoti raktus. Įdiegus savitarnos sistemą, klientas internetu atlieka stovyklavimo rezervaciją, susimoka ir gauna QR kodą ar tiesiog užsakymo metu suveda automobilio valstybinius numerius, kuriuos atvažiavus sistema atpažins ir vartai atsidarys.
Stovėjimo aikštelėms veikia tas pats principas. Įmonėms, siekiančioms kontroliuoti stovėjimo aikštelę ir neleisti pašaliniams užimti vietų, greičiausiai nereikės apmokestinimo sistemos, pakaks automobilių valstybinių numerių atpažinimo. Taip pat galima įdiegti rezervavimo sistemą, jei pas jus dažnai lankosi klientai ar kitų padalinių darbuotojai. Be to, galima integruoti daugiau funkcijų.
Apmokestinimo sistemą galima jungti su praleidimo kontrole ir vietos (-ų) rezervavimu. Taip pat susieti su elektromobilių įkrovimo stotelėmis.
Savitarna inventoriaus nuomai
Dviračių, paspirtukų, valčių, irklenčių ir kito sporto ir laisvalaikio inventoriaus nuoma Lietuvoje dar žengia pirmuosius žingsnius. Todėl tai puiki verslo idėja dar neperpildytoje rinkoje. Tereikia atidžiai įvertinti vietoves ir žmonių poreikius ir pateikti, ko jiems reikia labiausiai.
Kaip tai veikia? Atsižvelgiant į nuomojamą inventorių, reikės:
programėlės;
mokėjimo sistemos;
QR kodo ar kito identifikatoriaus;
pritaikytų užraktų.
Klientas su QR skaitytuvo programėle nuskenuoja įrangos QR kodą, automatiškai prisijungia prie mokėjimo sistemos, susimoka ir atsirakina įrangą. Viskas paprasta ir patogu. Jums nereikia samdyti kiekvienam nuomos punktui darbuotojų.
Ar pasinaudosite šiomis galimybėmis? O gal turite idėjų, tik nežinote kaip joms pritaikyti savitarnos sistemą? Susisiekite su UAB „Acoris“ specialistais jau dabar tel.: +370 630 23304, vadyba@acoris.lt.
Turite automobilių stovėjimo aikštelę, bet negalite sukontroliuoti transporto srautų? Nuolat randate užimtas vietas? O gal turite idėjų, kurti aikštelių verslą? Kad ir koks būtų transporto kontrolės tikslas, jam yra modernus sprendimas – automobilių pravažiavimo kontrolės sistema.
Kam skirta:
įvažiavimui su leidimais;
įmonės valdomų automobilių kontrolei;
darbo laiko apskaitos valdymui;
stovėjimo laiko ribojimui;
stovėjimo aikštelėje apmokestinimui;
elektros įkrovimo apmokestinimui;
kitiems jūsų transporto kontrolės poreikiams.
Stovėjimo aikštelės kontrolė
Sistema gali tarnauti elementariam transporto priemonių valdymui. Pavyzdžiui, į aikštelę įleidžiami tik įmonės darbuotojai ir registruoti lankytojai. Tai paprasčiausias variantas, tačiau sistemos galimybės kur kas platesnės. Jūs galite ne tik į aikštelę įleisti registruotus automobilius, bet ir kontroliuoti darbuotojų darbo laiką ar bent jau fiksuoti įmonei priklausančius automobilius. Sistema užfiksuos kada darbuotojas išvyko su darbiniu automobiliu ir kada pastatė jį į vietą. Taip pat negalės pasiimti automobilio ne darbo metu, nes tiesiog neatsidarys vartai ar užkardas.
Norint susieti su darbo laiko apskaita, vien automobilio fiksavimo nepakaks, nes darbuotojas, įvažiavęs į aikštelę, gali sėkmingai išeiti iš teritorijos pro neaptvertas erdves. Todėl galite rinktis jums priimtiną asmens indentifikatorių (QR kodą, mobiliąją programėlę, veido atpažinimą, kt.), kurį darbuotojai panaudos įeidami į patalpas ar išeidami iš jų ir taip fiksuosis darbo laikas.
Dar vienas įmonės aikštelės kontrolės privalumas – darbuotojų transporto priemonių paskirstymas pagal padalinius. Taip kiekvienas turi savo vietą ir nebereikia ieškoti kaltų, kas ją užėmė.
Jei norite sukontroliuoti prie jūsų parduotuvės, restorano, viešbučio ar kitos įstaigos esančią aikštelę, vertėtų rinktis įvažiavimo / išvažiavimo sistemą su laiko ribojimo apskaita. Automobilio valdytojas, viršijantis leistiną stovėjimo laiką, gali būti apmokestinamas. Siekiant dar efektyvesnės kontrolės, galimi įvairūs sprendimai. Pavyzdžiui, klientas turi programėle rezervuotis vietą arba registracijos metu pateikti automobilio duomenis, kad, kol naudosis jūsų paslaugomis, transporto priemonės stovėjimas nebūtų apmokestintas.
Transporto judėjimo kontrolė efektyvesniam verslui
Kiekvieno vadovo siekiamybė riboti išlaidas ir didinti teikiamų paslaugų efektyvumą. Kaip tai padaryti? Pasinaudoti naujausiomis technologijomis.
Jums nereikalingas aikštelės sargas. Jo darbą puikiai atlieka kompiuterizuota sistema, kontroliuojanti automobilių judėjimą ir saugumą.
Jūs neprarasite klientų, nerandančių stovėjimo vietos, nes ribosite laiką arba įleisite tik su išankstinėmis registracijomis.
Dėl vėlavimo darbuotojams nereiks dangstytis pasiteisinimu, kad nerado, kur pasistatyti automobilio.
Darbuotojai nenaudos įmonės automobilio po darbo valandų savo reikmėms.
Susiejus sistemą su darbuotojų įleidimu į patalpas, ne tik fiksuosite, kada įėjo ir išėjo, bet galite neįleisti pagal jūsų įmonėje galiojančius reikalavimus. Pavyzdžiui, nepateks pasibaigus sveikatos pažymos galiojimui.
Variantų gali būti įvairių, todėl rekomenduojame kreiptis į „Acoris“ specialistus ir gausite įžvalgų, apie kurias galbūt net nebūtumėte pagalvoję, nes tiesiog nežinojote apie tokias technologines galimybes.
Pajamų galimybės su transporto kontrolės sistema
Augant elektromobilių populiarumui, didėja elektros įkrovimo stotelių paklausa. Todėl vis daugiau įmonių įrengia šias stoteles savo stovėjimo aikštelėse. Tai kodėl nepasinaudojus proga padidinti pajamas?
Transporto kontrolės sistemą galima susieti su elektros įkrovimo stotelėmis ir valdyti pinigų surinkimą daug paprasčiau ir efektyviau.
Jei turite sklypą strategiškai patogioje vietoje, galite sėkmingai pritaikyti apmokestintos stovėjimo aikštelės su elektros įkrovimo stotelėmis įrengimui.
Galbūt turite dar daugiau verslo idėjų, bet trūksta technologinių sprendimų? Susisiekite su „Acoris“ komanda ir kartu rasime efektyviausius variantus.
Pažangios priemonės moderniems sprendimams
Didžiausias galimybes suteikia specialios automatizuotos programos, pritaikytos individualiems klientų poreikiams. Belaidis ryšys, kompiuteriais valdomos sistemos leidžia plėsti galimybes pritaikant asmens identifikavimo priemones, jutiklius / kameras, įvairias užkardas ir vartus, el. mokėjimus ir pan.
Be to, sistema leidžia rinkti, susisteminti duomenis ir juos perduoti į pasirinktas programas, pavyzdžiui, CRM ar / ir buhalterines.
Ką pasirinksite ir kaip pagerinsite savo verslo efektyvumą? Esame tam, kad jums padėtume. Susisiekite tel. +370 630 23304 ar el. paštu vadyba@acoris.lt ir kartu rasime sprendimus.
Lietuvos Sporto Universiteto užsakymu sukūrėme savitarnos rezervacijos sistemą kuri valdoma visiškai autonomiškai. Klientas užsako paslaugą internetu, o po apmokėjimo gavęs PIN kodą gali atsirakinti pats aikštę. Pilnai automatizuota sistema.
Kaip efektyviai išnaudoti savitarnos technologijas?
Norite išlikti konkurencingi? Baiminatės, kad galite likti nuošalyje? Nebedvejokite ir ženkite kartu su naujausiomis technologijomis. Viena iš tobulėjančių ir sparčiai populiarėjančių naujovių – savitarnos sistema. Pandemijos laikotarpis parodė, kaip svarbu prisitaikyti. Savitarnos sistema tapo išsigelbėjimu klientų aptarnavimo sektoriui. Be to, buvo sėkmingai integruota ir pamėgta visame pasaulyje.
Savitarnos sistema – kas tai?
Tai galimybė daug greičiau ir paprasčiau užsisakyti norimas paslaugas. Pasinaudojus savitarnos technologijomis galima, pavyzdžiui, savarankiškai užsisakyti viešbučio kambarį, vietą stovėjimo aikštelėje, išsinuomoti dviratį, baidarę ar teniso aikštelę. Tereikia pasinaudoti specialiomis programėlėmis ir QR ar PIN kodu.
Vieną didžiausių proveržių šioje srityje padarė įmonė „AirB&B“, suteikdama galimybę tūkstančiams namų, kambarių ar sodybų nuomotojų parduoti savo paslaugas žmonėms visame pasaulyje. Tam naudojamos internetinės svetainės, kuriose pateikiama visa informacija apie paslaugas ir kainas, ir internetu valdomos spynos, leidžiančios klientui pagal gautą QR / PIN kodą ar el. bilietą telefone patekti į viešbučio pastatą ir išnuomotą kambarį, atrakinti pasirinktą pramogų inventorių.
Ar tikrai jūsų klientas nori tiesioginio ryšio?
Dalis paslaugų teikėjų, puoselėjančių senas tradicijas, tikina, kad jų klientai pripratę prie tiesioginio aptarnavimo ir bendravimo. Bet ar tikrai žmonės to nori? Vyresnė, negu 45–50 m. karta galbūt dar vertina standartinį aptarnavimo procesą. Jaunesni žmonės vengia skambučių, ilgų susirašinėjimų. Jie jau įprato prie paprastumo ir greičio – pora mygtukų paspaudimų ir užsakymas įvykdytas.
Remiantis pasauline McKinsey & Company apklausa, 2022 m. pabaigoje, visame pasaulyje 58 % klientų naudojosi skaitmeniniu bendravimo metodu, o 2020 m. – tik 36 %.
Viešbučiuose sparčiai populiarėja bekontaktis svečių aptarnavimas. Tad jei turite viešbučių ar kambarių nuomos verslą, bet ignoruojate savitarnos sistemą, galite prarasti dalį klientų.
2023 m. „Oracle“ ir „Skift“ apklausa parodė, kad tiek svečiai, tiek viešbučiai sutinka, jog bekontakčiai atsiskaitymai patogiausi. Daugiau nei 60 % svetingumo paslaugas teikiančių įstaigų vadovų visame pasaulyje teigė, kad bekontaktės sistemos, atliekant visus pagrindinius paslaugų sandorius, įskaitant įregistravimą / išsiregistravimą, maistą ir gėrimus, kambario raktus, SPA paslaugas ir pramogas, taps vienomis populiariausių technologijų, diegiamų per ateinančius trejus metus.Be to, daugelis apklaustųjų savitarnos modelį įvardina vienu svarbiausiu.
Kokie pagrindiniai savitarnos technologijų privalumai?
Greitis ir efektyvumas. Šiuolaikinės technologijos gali apdoroti informaciją daug greičiau ir tiksliau nei žmonės, o greitesnis aptarnavimas reiškia trumpesnį laukimo laiką, mažiau klaidų ir rūpesčių svečiams. Jau nekalbant apie greitesnį registracijos procesą.
Išlaidų mažinimas. Rekomenduojame paskaičiuoti ar jums verta mokėti darbuotojams už paprastas, pasikartojančias užduotis. Modernios, automatizuotos paslaugų valdymo sistemos padeda svečiams savarankiškai prisiregistruoti. Taip sutaupomos laiko sąnaudos ir mažinamas darbo jėgos poreikis. Įrengiant papildomus daviklius ir juos integruojant su apsauginėmis sistemomis, galima automatizuoti objekto stebėseną ir gauti automatinius pranešimus apie elektros ar interneto sutrikimus, vandentiekio ir šildymo sistemų avarijas, apie patalpų ir įrangos gadinimą, nesankcionuotą naudojimą ir pan.
Patogumas. Savitarna suteikia klientams daugiau galimybių kontroliuoti savo viešnagę, todėl jie gali lanksčiai atlikti užduotis patys, o ne laukti eilėje, ar net atsisakyti paslaugų jų nesulaukę.
Geresnis aptarnavimas. Automatizuojant elementarias, pasikartojančias užduotis, savitarnos programinė įranga išlaisvina darbuotojus, kad jie galėtų teikti prasmingesnes ir individualizuotas paslaugas. Automatizuota sistema leidžia planuoti kambarių ar įrangos paruošimą numatytam laikui ir kontroliuoti personalo darbą.
Daugiau pajamų. Didesnis reklamos kanalų kiekis, automatiniai pranešimai, tokie kaip papildomo pardavimo pasiūlymas arba galimybė iš anksto užsisakyti papildomas paslaugas, gali padidinti pajamas. Savitarnos programinė įranga gali padėti dirbant su klientais: teikti nuolaidas kitiems atvykimams, pasveikinti su gimtadieniu, ruošti akcijų kampanijas, teikti analitinius duomenis verslo efektyvumui didinti, kt.
Savitarnos sistemų panaudojimas apgyvendinimui
Norint suteikti nakvynę viešbutyje ar sodyboje, nuomojant butą ar namelį gamtos prieglobstyje, svečiams įprastai reikia perduoti raktus ir paskui juos paimti atgal. Tai varginantis procesas tiek klientams, tiek paslaugos teikėjams.
Norite išvengti šio proceso? Pasinaudokite el. spynomis. Jų yra įvairių tipų ir modelių, tačiau esminis bruožas – atrakinimas ne tik mechaniniu raktu, bet ir elektroniniu būdu (PIN ar QR kodu, el. kortele ar tiesiog priglaudus telefoną). Jos gali būti montuojamos į naujai statomą pastatą, arba norint pakeisti senas spynas. Dažniausiai naudojamos spynos su baterijomis, kurių veikimo pakanka 1–2 metams. Statant naują pastatą ar atliekant kapitalinį remontą, galima sumontuoti laidinę maitinimo sistemą, tada nereikės keisti baterijų. Kad būtų galima spynas valdyti nuotoliniu būdu, reikalingas interneto ryšys. Tam naudojami papildomi bluetooth, WiFi, LoRaWan adapteriai, kurie belaidžiu būdu iš rezervacinės sistemos automatiškai priima kliento užsakymus. Yra ir pilnai internetinių spynų, į kurių vidų dedama SIM kortelė.
viešbučio Savitarnos Sistema praėjimas į pastatą, reikiamą aukštą, kambarį:
viešbučio Savitarnos Sistema praėjimas į pastatą, reikiamą aukštą, kambarį , papildomai sporto aikštelės
savitarna skalbyklai – su kortelėmis valdomos Siemens skalbimo ir džiovinimo mašinos
sistema festivaliams ir panašiems dideliems renginiams – Kaune vykusiose Tarptautinėse vaikų sporto žaidynėse kortelės buvo naudojamos įeiti į bendrabučius, baseiną, važiuoti autobusais, gauti maitinimą
Jei pagrindiniam įėjimui naudojamos stipresnės durys, tada montuojamos atskiros elektromagnetinės sklendės, valdomos išorinių PIN, QR, kortelių skaitytuvų. Esant poreikiui, skaitytuvuose galima integruoti pasikalbėjimo funkciją, kuri leidžia su klientu bendrauti išmaniuoju telefonu (įdiegiama programėlė).
Savitarnos sistemų panaudojimas pramogoms
Užsiimate pramogų paslaugų teikimu? Norite kuo sklandžiau ir greičiau aptarnauti klientus? Pasinaudokite savitarnos sistemomis. Jos puikiai tinka pramogų parkams, turistiniams objektams, vandens pramogoms ir pan.
Sistemos lengvai pritaikomos stadionams, teniso kortams, krepšinio aikštelėms, pirtims, Padelio tenisui, golfo aikštynams.
savitarna teniso kortams
Mini galvo lazdoms
Prie savitarnos sistemos galima lengvai prijungti valtis, vandens dviračius, irklentes, mintlentes, baidares.
Savitarna baidarių nuomai
vandenlenčių nuoma
minamos irklentės
elektrinės irklentes
irklentė su pedalais
Nuomojate žaislus vaikams? Taip pat galite pritaikyti savitarnos sistemą.
Turite žiemos sporto įrangos nuomos verslą? Supaprastinkite klientų aptarnavimo procesą su savitarnos sistema.
savitarna slidžių nuomai
Pramogų parkams rekomenduojame bilietų kontrolės savitarnos sistemą, integruotą į praėjimo vietą. Tai gali būti pilno arba pusės ūgio turniketai, varteliai su el. spynomis, valdomi išorinių PIN, QR ar kortelių skaitytuvų. Šiai įrangai įprastai reikalinga elektra, internetas.
Pramogų įrangos savitarnos valdymui rekomenduojamos įvairios el. spynos. Dažniausiai naudojamos spynos – su baterijomis, atrakinamos ne tik mechaniniu raktu, bet ir elektroniniu būdu (PIN ar QR kodu, el. kortele ar tiesiog priglaudus telefoną). Spynos valdomos nuotoliniu būdu, todėl reikalingas interneto 5 / 4 G ryšys, bluetooth, WiFi, LoRaWan technologijos. Tai užtikrina automatinį kliento užsakymų priėmimą iš rezervacinės sistemos.
Savitarnos sistemų panaudojimas stovėjimo aikštelėms
Turbūt pritarsite, kad siekiant kokybiškai aptarnauti klientus, svarbu pasirūpinti ir jų transportu? Tam rezervacinėje sistemoje numatoma galimybė užsakyti parkavimą automobiliui ar / ir elektromobilio įkrovimą (už papildomą mokestį). Jums reikės paslaugos teikimo vietoje įrengti aikštelės įvažiavimo kontrolės įrangą (užtvarą ar vartus), kurią valdo PIN, QR kodų skaitytuvai arba vaizdo kameros (privažiavus atidaro užtvarą automatiškai, prieš tai rezervacinėje sistemoje įvedus automobilio numerį). Galima ir individualios stovėjimo vietos rezervacija (mini užtvaras valdomas telefonu, arba klientui išduodamas bluetooth atpažinimo įrenginys).
parkingas integruotas su viešbučio apmokėjimo sistema (viešbučio klientams ir darbuotojams nemokama)
mokamam parkingui (viršijus liestiną laiką apmokama QR kodu, SMS, Internetu, kortele)
kontroliuojant parkingo vartotojų grupėms skirtus limitus
savitarnos parkingas individualioms vietoms
Savitarnos sistema užtikrina dviračių ir paspirtukų saugų laikymą, tam pritaikytose vietose.
Reikalui esant, savitarnos sistemą galima pritaikyti neįgaliųjų asmenų aptarnavimui.
Išvados ir rekomendacijos:
Šiuolaikinės technologijos leidžia savitarnos sistemą efektyviai pritaikyti apgyvendinimo, pramogų ir aikštelių paslaugų teikimui. Be to, tobulėjantis dirbtinis intelektas dar labiau išplės paslaugų teikimą be aptarnaujančio personalo.
Savitarna patogesnė klientams, kadangi jie gali bet kada matyti laisvas paslaugas ir laikus, jas užsisakyti ir atvykti bet kuriuo patogiu metu. Jiems nereikia pirkti įrangos ir jos vežtis į pramogų vietą. Šiuolaikinės skaitmeninės technologijos apdoroja informaciją daug greičiau ir tiksliau nei žmonės, o greitesnis aptarnavimas reiškia trumpesnį laukimo laiką. Mažiau klaidų – mažiau rūpesčių.
Savitarnos sistema naudinga paslaugų teikėjams – sukuria papildomus reklamos kanalus, nereikia bendrauti su klientais rezervuojant laiką ir priimant pinigus, juos pasitinkant ir išduodant raktus ar įrangą, kontroliuojant jų gražinimą. Supaprastintas procesas didina pajamas ir verslo pelningumą. Taip pat galima sutaupyti darbo sąnaudas, sumažinant darbo jėgos poreikį. Norite dar efektyviau automatizuoti verslo procesus? Papildomai integruokite stebėjimo sistemą, kuri siųs automatinius pranešimus apie elektros ar interneto sutrikimus, vandentiekio ir šildymo sistemų avarijas, patalpų ir įrangos gadinimą, nesankcionuotą naudojimą ir pan. Automatizavę varginančias užduotis, suteiksite darbuotojams galimybes teikti prasmingesnes ir individualizuotas paslaugas. Savitarnos programinė įranga taip pat tarnauja dirbant su klientais (teikia nuolaidas kitiems atvykimams, pasveikina su gimtadieniu, ruošia akcijų kampanijas, teikia analitinius duomenis verslo efektyvumui didinti).
Svarbu įvertinti, kad savitarnos sistemos, kaip ir bet kurios kitos naujos technologijos, diegimas gali turėti įvairių niuansų (darbuotojų apmokymas naujam verslo modeliui, integracija į verslo valdymo ir buhalterinę apskaitos sistemą, patikimas internetinis ryšys), todėl tikslinga pasitarti su specialistais.
Susidomėjote? Esate pasiruošę automatizuoti ir supaprastinti klientų aptarnavimo procesus? Susisiekite jau dabar. Mūsų kompetentingi specialistai padės išsirinkti ir įdiegti modernias sistemas. Taip pasieksite daug geresnių veiklos rezultatų.