Praėjimo kontrolės sistemos

 Praėjimo valdymo ir apskaitos sistema skirta valdyti praėjimą į patalpas ir apskaityti ateinančius/išeinančius darbuotojus. Sistema įgalina kontroliuoti, kas, kur, kada gali įeiti ir išeiti, vesti darbo laiko apskaitą. Vadovams iš karto informuojami apie nukrypimus nuo suplanuotos tvarkos: neatvyko laiku į objektą, ar nėra padauginęs alkoholio, dirba viršvalandžius, kt.

Praėjimo valdymo ir apskaitos sistemą sudaro darbuotojų ir darbo vietų identifikatoriai, mechaninės praėjimo užtvaros  ir programinė įranga apskaitai ir valdymui.  Informacija apie darbo objektus ir darbuotojus  suregistruojama serverio apskaitos programoje, kuri vėliau kaupia visą informaciją apie darbuotojų registracijas objektuose ir leidžia formuoti tabelį, atlikti  darbo apskaitos analizę (kas kiek laiko dirbo, kiek kartų vėlavo, neatvyko į objektą, dirbo viršvalandžius ir pan.).

Žemiau pateikiame praėjimo valdymo ir apskaitos sistemos variantų aprašymą ir jų orientacines  kainas.

Darbuotojų registracija

  1. Programėlė mobiliajame telefone, registruojanti darbuotojo geografines koordinates (GPS).

Į darbuotojų telefonus instaliuojama programėlė, kurią aktyvavus  mobilusis telefonas įvertina geografines koordinates ir jas nusiunčia apskaitos serveriui. Jame yra suregistruojami visi darbuotojai ir jų tabelio Nr., taip pat objektų geografinės koordinatės  ir galima paklaida (objekto  dydis). Darbuotojo tabelio Nr. taip pat yra įrašomas į telefonus instaliuojant programėlę. Tokiu būdu telefonas perduoda informaciją: kuris darbuotojas, kokiu laiku, kokioje vietoje buvo.  Programėlės veikia telefonuose su Android nuo 6 versijos, galima  naudoti ir Iphone.

  1. Darbo objektuose pritvirtinamos NFC žymės, darbuotojai registruojasi priglausdami savo telefoną prie šių žymių

Darbo objektuose pritvirtinama NFC žymės (lipdukai, diskeliai ir pan.), o darbuotojų telefonuose instaliuojama programėlė, nuskaitanti šias NFC žymes. Tabelio Nr. taip pat yra įrašomi į telefonus instaliuojant programėlę. Analogiškai GPS atvejui,  telefonas perduoda informaciją, kuris darbuotojas, kokiu laiku, kokiame objekte  buvo.  Programėlės veikia NFC telefonuose su Android nuo 6 versijos, galima  naudoti ir Iphone (tik naujausi modeliai turi NFC skaitytuvus).

Šias NFC žymes galima panaudoti ir rinkodaros tikslais: reklaminė informacija (nuoroda į įmonės svetainę, reklaminį filmuką, kontaktinio tel. Nr. ir pan.) įrašoma į NFC žymę ir gali būti nuskaitoma praeivių savais telefonais.

 

  1. Darbuotojams išduodama įmonės kortelė ar firminiai NFC pakabukai, su kuriais darbuotojai registruojasi prie objektuose įrengtų NFC terminalų

Darbuotojo NFC kortelė arba  pakabukas yra plastikinė kortelė su bekontakčiu  el. lustu viduje. Kortelės el. luste informacija gali būti  įrašoma kaip vizitinė kortelė  (vardas, pavarde, pareigos, įmonė, telefono Nr.).

Korteles galima išduoti ir subrangovams, techninei priežiūrai, kitiems dažniau besilankantiems – jų atėjimas bus registruojamas. Kortelių kainos yra nuo1,5 Eur iki 4,9 Eur, priklausomai nuo kiekio, spalvingumo, personalizavimo lygio, funkcionalumo.

Darbo objektuose pritvirtinami NFC kortelių skaitytuvai, prie kurių darbuotojai atvykus į darbą ir išvykstant priglaudžia savo korteles ar pakabukus. Skaitytuvas  perduoda serveriui informaciją, kuris darbuotojas, kokiu laiku, kokiame objekte registravosi.

Lentelėje pateikiama informacija apie lengvai pernešamą iš objekto į objektą kortelių skaitytuvą CFX100, iškart perduodančio duomenis apskaitos sistemai Internetu (reikės SIM kortelės arba WiFi). Maitinimas iš 220 V.

Parametras Reikšmė
Displejus 3,5″
Ryšys WiFi, GSM
Gabaritai, mm 160 x 78 x 21
Darbo temperatūra -5 °C … + 50 °C
Gamintojo šalis Prancūzija
UPS  (veiks be elektros )  8 val.

Programėlė gali turėti du grafinius mygtukus  „Atvykau“ ir  „ Išvykstu“, kas žymiai sumažina darbo laiko skaičiavimo paklaidas, lyginant tik su kortelės registravimu  neskiriant atvykimo ir išvykimo.

Kai kurie modeliai turi papildomus įėjimus stebėti parametrų būsenas (pvz., ar uždarytos durys nakčiai, įjungta signalizacija, veikia vėdinimas, kt.), tai perduoti  valdančiam kompiuteriui ar atsakingam asmeniui į telefoną. Atitinkamai, esantys valdymo išėjimai leidžia nuotoliniu būdu įjungti ar išjungti aktualias funkcijas.

  1. Stacionarūs kortelių skaitytuvai su praėjimo kontrole

Įėjimui naudojami modernūs kortelių skaitytuvai 13,56 MHz  (pagal naujausią NFC standartą (analogiškai bankinėms, transporto e-bilietų kortelėms)), su internetiniu valdikliu (jungiami tiesiai į įmonės interneto tinklą). Jie taip pat turi klaviatūrą PIN įvedimui, pagal kurį taip pat galima identifikuoti darbuotoją (naudinga pamiršus kortelę arba esant didesnio saugumo poreikiui).  Naujausi modeliai gali atpažinti darbuotojus pagal piršto anspaudus arba veidą. Valdančioje programoje suregistruojamos visos darbuotojų kortelės ir biometriniai duomenys, nustatoma, pro kurias duris kokiu laiku darbuotojai gali praeiti.

reader33
  1. Darbo laiko apskaitos su alkotesteriu sistema

Darbo laiko apskaitos su alkotesteriu sistema skirta registruoti, kada darbuotojai ateina į darbą ir iš jo išeina, papildomai kontroliuojant jų alkoholio kiekį.

Apskaitos komplektą registravimo vietoje  sudaro profesionalus stacionarus alkoholio detektorius AlcoScan EBS-010, pagamintas Pietų Korėjoje. Jam nereikalingi vienkartiniai antgaliai: iškvėpto oro mėginys pateikiamas pučiant iš 2-5 cm atstumo.

alco1

Kontrolės proceso valdymui naudojamas prancūziškas mikrokompiuteris FX100A, kuris turi savyje integruotą kortelių skaitytuvą, foto kamerą bei duomenų perdavimo Internetu modulį (WiFi arba 3/4G , su SIM kortele).

Patikrinimui darbuotojas priglaudžia savo RFID kortelę ar pakabuką prie kortelių skaitytuvo, kuris nuskaitęs kortelę internetu susisiekia su serveriu ir  paklausia, ar toks žmogus turi teisę šiuo metu praeiti. Gavus teigiamą atsakymą, aktyvuojamas alkotesteris (mirksi geltona lemputė). Jam pilnai pasiruošus (pastoviai dega geltona lemputė), galima pūsti į alkotesterį. Pūtimo metu asmuo nufotografuojamas.  Aptikus alkoholio daugiau nei leistina riba, užsidega raudona lemputė, normos ribose – žalia. Alkotesterio parodymai ir fotografija nusiunčiama serveriui. Serveris užregistruoja patį patikros faktą ir išsaugo darbuotojo alkoholio kiekį ir fotografiją. Esant neleistinam alkoholio kiekiui, iškart  informuojami atsakingi asmenys (el. paštu arba SMS pranešimu).

  1. Darbuotojų korteles objekte gali suregistruoti vadovai savo telefonu

Jei objekte nėra galimybės ar nesinori  montuoti  identifikatorių arba skaitytuvų, darbuotojus gali suregistruoti atsakingi vadovai  savo NFC telefonu, į kurį instaliuota apskaitos programėlė. Ją aktyvavus, pasirenkama objektas, nuskaitoma darbuotojo kortelė ir paspaudžiamas mygtukas „Atvyko“ ar „Išvyko“.

Mechaniniai užtvarai

  1. Durų elektromagnetinė spyna

Durys atidaromos atlaisvinant  elektromagnetinę spyną. Pačios spynos gali būti 2 rūšių :

Elektromagnetas virš durų

El. sklendė  durų spynoje

Elektromagnetų  minusas – galimybė atidarius duris praeiti keletui žmonių. Turniketai praleidžia tik po vieną žmogų.Elektromagnetas montuojamas durų staktoje (paprastai viršuje), atsakomoji plokštelė prie durų, kartu atlaiko didelę jėgą (iki 280 kg).  Sklendė durims  montuojama staktoje prieš spyną, bet dėl judančių mechaninių komponentų yra mažiau patikima.

  1. Turniketai

Elektromechaninis turniketas T-5         

Dviejų krypčių elektromechaninis turniketas;
Smėlio spalvos korpusas;
Plieniniai užtvaro strypai (gali būti standartiniai arba nulenkiami);
Praleidimo greitis iki 30 žmonių per minutę;
Įmontuota spyna leidžia atblokuoti strypus raktu;
Turniketas gali būti valdomas pultu arba įeigos kontrolės sistema; Kortelių skaitytuvai montuojami atskirai šalia turniketo
Praėjimo zonos plotis su AS-04, AA-04 strypais – 60cm;
Praėjimo zonos plotis su AS-05 strypais – 50cm;
Naudojimo temperatūra: +1°C ~ +40°C;
Matmenys: 1025 x 833 x 861 mm (su užtvaro strypais);
Komplekte: turniketo stovas su LED indikatoriumi, valdymo pultas su kabeliu, mechaninio strypų atblokavimo spyna su raktais;
Papildomai užsakomi standartiniai (AS-04)nulenkiami (AA-04) plieniniai arba juodi (AS-05) užtvaro strypai;

 Elektromechaninis turniketas TTD03.2                                  

Dviejų krypčių elektromechaninis turniketas su LED indikatoriumi;
Tamsiai pilkas arba poliruoto plieno korpusas;
Plieniniai užtvaro strypai (gali būti standartiniai arba nulenkiami);
Praleidimo greitis iki 30 žmonių per minutę;
Įmontuota spyna leidžia atblokuoti strypus raktu;
Turniketas gali būti valdomas pultu arba įeigos kontrolės sistema;   kortelių skaitytuvai montuojami atskirai šalia turniketo
Praėjimo zonos plotis 50cm;
Naudojimo temperatūra: +1°C ~ +40°C;
Matmenys: 1010 x 980 x 664 mm (su užtvaro strypais);
Komplekte: turniketo stovas su LED indikatoriumi, valdymo pultas su kabeliu, mechaninio strypų atblokavimo spyna su raktais;
Papildomai užsakomi standartiniai (AS-01) arba nulenkiami (AA-01) plieniniai užtvaro strypai; Nurodyta kaina yra turniketo su tamsiai pilkos spalvos korpusu.

Strypai turniketams

Nerūdijantis plienas

Nerūdijantis plienas

Plienas juodos spalvos

Galimi ir kitokie užtvarų variantai:

uztvara3

Įrangos montavimas

Montavimo darbų kaina  35 Eur/val .  Visos kainos pateiktos be PVM.

Komplektuojančios  medžiagos (kabeliai, loveliai, tvirtinimo elementai) – pagal poreikį.

 

Programinė įranga praėjimo apskaitai         

Programinė įranga praėjimo apskaitai   skirta surinkti darbuotojų atėjimo/išėjimo duomenis iš  praėjimo kontrolės įrenginių   ir juos atvaizduoti vadovams patogioje formoje. Kontrolės įrenginių gali būti daug ir įvairiuose miestuose. Toliau pridedama pagrindinių langų kopijos.

Praėjimo registras  pateikia informaciją, kas, kur, kada atvyko ar išvyko.  Taip pat yra rūšiavimas pagal padalinius, darbuotojus, datas, informacija, kas neatvykę į darbą, taip pat duomenų  eksportas į excel, buhalterinę programą ar verslo valdymo sistemą.

Tabelio programa išminusuoja visus tarpinius  atėjimus ir išėjimus ir  tiksliai suskaičiuoja dirbtą laiką, išminusuoja pietų pertrauką. Esant poreikiui, suapvalina valandas arba rodo išdirbtą laiką minučių tikslumu.

Pamainų ir fiksuotos darbo pradžios funkcija: parinkus valandinį įkainį programa apskaičiuoja atlyginimą.

Prie darbuotojo dienos galima daryti specialius įrašus ar prisegti dokumentus, sustatytus aktus .

Skaičiuojant atlyginimą pagal valandas išspausdinamas algalapis

Tabelis paverčiamas į Valstybinę formą.

Investicijos programinės ir aparatūrinės 

Sistemos plėtros galimybės

Acoris Access praėjimo kontrolės sistemos turi galimybę išplėsti funkcijas: turimas korteles panaudoti rūbų  spintelių atrakinimui, įvažiuoti į parkingo aikštelę, registruoti atvykimą pas klientus, inventoriaus  nuomai ir  apskaitai (pritvirtinama NFC  žymės ir registruojama, kas kada kokį daiktą paėmė ir grąžino), atsiskaitymui už gėrimus ir kitas prekes ir pan.

Verslo valdymo sistemos funkcijos:

  • Konkursų ir sutarčių registracija. Kontaktų su užsakovais planavimas
  • Projekto Ganto grafiko sudarymas iš projekto sąmatos duomenų
  • Kainų apklausos ir tiekimo valdymas iš projekto grafiko
  • Medžiagų apskaita projektams pagal užsakymus tiekimui ir darbų atlikimo aktus
  • Projektinių darbų valdymas: vykdytojų priskyrimas, atliktų darbų apskaita, sąmatos automatinis suformavimas, darbų atlikimo aktai
  • Atvykusių/neatvykusių į objektus darbininkų registras ir automatinis tabelis
  • Dokumentų registras ir vykdymo kontrolė
  • Buhalterinė finansinė apskaita arba sujungimas su esama programa

     Kompleksinės verslo valdymo sistemos nauda:

  • Sutaupysite apjungę į vieną sistemą sąmatų, verslo procesų valdymo ir apskaitos programas
  • Efektyviau suplanuosite projekto grafiką ir kontroliuosite vykdymą
  • Sutaupysite automatizavę medžiagų kainų apklausą ir tiekimo valdymą
  • Žmonių srautų valdymas (praleidžiami tik tie darbuotojai, kuriems toje vietoje ir tuo metu reikia būti), automatinis tabelio pildymas;
  • Operatyvi patalpų, inventoriaus naudojimo statistika (kas kada kur lankėsi ir ką naudojo) ekonominei veiklos analizei;
  • Gerėja įstaigos kaip modernios organizacijos įvaizdis, tai didina klientų srautus.

Sistemos teikiama nauda

  • SAUGUMAS
  • Į konkrečias patalpas/teritoriją patenka tik tas kas konkrečiu laiku turi teisę patekti. Nepatenka pašaliniai asmenys ir kas neturi teisės patekti. Galima panaudoti ir atskiriems renginiams
  • Resursų taupymas
  • Optimizuojama ir automatizuojama darbuotojų darbo laiko apskaita automatiškai užpildomi darbo laiko apskaitos žiniaraščiai (darbuotojai negaišta laiko patys pildydami, buhalterija negaišta laiko suvesdami į apskaitą)
  • Įvaizdis
  • Moderni įstaiga su moderniais sprendimais ir papildomomis naudomis darbuotojams, nuomininkams ir klientams atrodo patraukliau

Sistemos taikymo sritys

  • Mokymo įstaigos
  • Mokyklos, darželiai, universitetai, bendrabučiai, campus, filialai, bibliotekos, laboratorijos, būreliai, renginiai
  • Statybos įmonės
  • Biurai, patalpos, statybų aikštelės
  • Verslo centrai ir įstaigos
  • Renginiai
  • Renginių patalpos, teritorijos, techninės patalpos, apgyvendinimas
  • Sporto klubai

Sistemą sudaro

  • Darbuotojų/lankytojų kortelės ar kitos identifikavimo priemonės
  • Plastikinės kortelės, pakabukai, NFC laikrodžiai, NFC telefonai
  • Stacionarūs ir mobilūs kortelių skaitytuvai, skaitytuvai integruoti į spynas ar kitos nuskaitymo priemonės
  • Kortelių skaitytuvai, valdikliai su displėjumi, praėjimo registratoriai, NFC telefonai
  • Mechaninės užtvaros
  • Turniketai, varteliai ir pan.
  • Programinė įranga