Praėjimo kontrolė ir darbo laiko apskaita

Planavimas

Planavimas

Sistema įgalina sudaryti darbo grafikus,  kada, kur, kurie darbuotojai,  kiek laiko turi dirbti, sistema automatiškai kontroliuoja, kaip laikomasi darbo grafiko (pranešama vadovams apie nukrypimus). Tai ypač aktualu dirbant keliomis pamainomis, slenkančiais grafikais.

Praėjimo kontrolė

Kortelėmis paremtos praėjimo kontrolės sistemos. Analizė, konsultacijos, diegimas, mokymai, aptarnavimas

Praėjimo valdymo ir apskaitos sistema skirta valdyti praėjimą į patalpas ir apskaityti ateinančius/išeinančius darbuotojus. Sistema įgalina kontroliuoti patekimą į konkrečias patalpas, vesti darbo laiko apskaitą. Vadovai iš karto informuojami apie nukrypimus nuo suplanuotos tvarkos (pvz. neatvyko laiku į objektą, ar nėra padauginęs alkoholio, dirba viršvalandžius, kt.)

Praėjimo valdymo ir apskaitos sistemą sudaro darbuotojų ir darbo vietų identifikatoriai, mechaninės praėjimo užtvaros  ir programinė įranga apskaitai ir valdymui.  Informacija apie darbo objektus ir darbuotojus  suregistruojama serverio apskaitos programoje, kuri vėliau kaupia visą informaciją apie darbuotojų registracijas objektuose ir leidžia formuoti tabelį, atlikti  darbo apskaitos analizę.

Darbuotojų registracija

1. Programėlė mobiliajame telefone, registruojanti darbuotojo geografines koordinates (GPS). 

Į darbuotojų telefonus instaliuojama programėlė, kurią aktyvavus  mobilusis telefonas įvertina geografines koordinates ir jas nusiunčia apskaitos serveriui. Jame yra suregistruojami visi darbuotojai ir jų tabelio Nr., taip pat objektų geografinės koordinatės  ir galima paklaida (objekto  dydis). Darbuotojo tabelio Nr. taip pat yra įrašomas į telefonus instaliuojant programėlę. Tokiu būdu telefonas perduoda informaciją: kuris darbuotojas, kokiu laiku, kokioje vietoje buvo.  Programėlės veikia telefonuose su Android nuo 6 versijos, galima  naudoti ir Iphone.

2. Darbo objektuose pritvirtinamos NFC žymės, darbuotojai registruojasi priglausdami savo telefoną prie šių žymių

Darbo objektuose pritvirtinama NFC žymės (lipdukai, diskeliai ir pan.), o darbuotojų telefonuose instaliuojama programėlė, nuskaitanti šias NFC žymes. Tabelio Nr. taip pat yra įrašomi į telefonus instaliuojant programėlę. Analogiškai GPS atvejui,  telefonas perduoda informaciją, kuris darbuotojas, kokiu laiku, kokiame objekte  buvo.  Programėlės veikia NFC telefonuose su Android nuo 6 versijos, galima  naudoti ir Iphone (tik naujausi modeliai turi NFC skaitytuvus).

Šias NFC žymes galima panaudoti ir rinkodaros tikslais: reklaminė informacija (nuoroda į įmonės svetainę, reklaminį filmuką, kontaktinio tel. Nr. ir pan.) įrašoma į NFC žymę ir gali būti nuskaitoma praeivių savais telefonais.

3. Darbuotojams išduodama įmonės kortelė ar firminiai NFC pakabukai, su kuriais darbuotojai registruojasi prie objektuose įrengtų NFC terminalų

Darbuotojo NFC kortelė arba  pakabukas yra plastikinė kortelė su bekontakčiu  el. lustu viduje. Kortelės el. luste informacija gali būti  įrašoma kaip vizitinė kortelė  (vardas, pavardė, pareigos, įmonė, telefono Nr.).

Korteles galima išduoti ir subrangovams, atliekantiems techninę priežiūrą, kitiems dažniau besilankantiems – jų atėjimas bus registruojamas.

4. Stacionarūs kortelių skaitytuvai su praėjimo kontrole

Įėjimui naudojami modernūs kortelių skaitytuvai 13,56 MHz  (pagal naujausią NFC standartą (analogiškai bankinėms, transporto e-bilietų kortelėms)), su internetiniu valdikliu (jungiami tiesiai į įmonės interneto tinklą). Jie taip pat turi klaviatūrą PIN įvedimui, pagal kurį taip pat galima identifikuoti darbuotoją (naudinga pamiršus kortelę arba esant didesnio saugumo poreikiui).  Naujausi modeliai gali atpažinti darbuotojus pagal piršto antspaudus arba veidą. Valdančioje programoje suregistruojamos visos darbuotojų kortelės ir biometriniai duomenys, nustatoma, pro kurias duris kokiu laiku darbuotojai gali praeiti.

reader33

5. Darbuotojų korteles objekte gali suregistruoti vadovai savo telefonu

Jei objekte nėra galimybės ar nesinori  montuoti  identifikatorių arba skaitytuvų, darbuotojus gali suregistruoti atsakingi vadovai  savo NFC telefonu, į kurį instaliuota apskaitos programėlė. Ją aktyvavus, pasirenkama objektas, nuskaitoma darbuotojo kortelė ir paspaudžiamas mygtukas „Atvyko“ ar „Išvyko“.

Mechaniniai užtvarai

  1. Durų elektromagnetinė spyna

Durys atidaromos atlaisvinant  elektromagnetinę spyną. Pačios spynos gali būti 2 rūšių:

Elektromagnetas virš durų

El. sklendė  durų spynoje

Elektromagnetų  minusas – galimybė atidarius duris praeiti keletui žmonių. Turniketai praleidžia tik po vieną žmogų. Elektromagnetas montuojamas durų staktoje (paprastai viršuje), atsakomoji plokštelė prie durų, kartu atlaiko didelę jėgą (iki 280 kg).  Sklendė durims  montuojama staktoje prieš spyną, bet dėl judančių mechaninių komponentų yra mažiau patikima.

2. Turniketai

Elektromechaninis turniketas T-5         

Dviejų krypčių elektromechaninis turniketas;
Smėlio spalvos korpusas;
Plieniniai užtvaro strypai (gali būti standartiniai arba nulenkiami);
Praleidimo greitis iki 30 žmonių per minutę;
Įmontuota spyna leidžia atblokuoti strypus raktu;
Turniketas gali būti valdomas pultu arba įeigos kontrolės sistema; Kortelių skaitytuvai montuojami atskirai šalia turniketo
Praėjimo zonos plotis su AS-04, AA-04 strypais – 60cm;
Praėjimo zonos plotis su AS-05 strypais – 50cm;
Naudojimo temperatūra: +1°C ~ +40°C;
Matmenys: 1025 x 833 x 861 mm (su užtvaro strypais);
Komplekte: turniketo stovas su LED indikatoriumi, valdymo pultas su kabeliu, mechaninio strypų atblokavimo spyna su raktais;
Papildomai užsakomi standartiniai (AS-04)nulenkiami (AA-04) plieniniai arba juodi (AS-05) užtvaro strypai.

 Elektromechaninis turniketas TTD03.2                                   

Dviejų krypčių elektromechaninis turniketas su LED indikatoriumi;
Tamsiai pilkas arba poliruoto plieno korpusas;
Plieniniai užtvaro strypai (gali būti standartiniai arba nulenkiami);
Praleidimo greitis iki 30 žmonių per minutę;
Įmontuota spyna leidžia atblokuoti strypus raktu;
Turniketas gali būti valdomas pultu arba įeigos kontrolės sistema;   kortelių skaitytuvai montuojami atskirai šalia turniketo
Praėjimo zonos plotis 50cm;
Naudojimo temperatūra: +1°C ~ +40°C;
Matmenys: 1010 x 980 x 664 mm (su užtvaro strypais);
Komplekte: turniketo stovas su LED indikatoriumi, valdymo pultas su kabeliu, mechaninio strypų atblokavimo spyna su raktais;
Papildomai užsakomi standartiniai (AS-01) arba nulenkiami (AA-01) plieniniai užtvaro strypai; Nurodyta kaina yra turniketo su tamsiai pilkos spalvos korpusu.

Strypai turniketams 

Nerūdijantis plienas

Nerūdijantis plienas

Plienas juodos spalvos

Galimi ir kitokie užtvarų variantai:

uztvara2
uztvara3
uztvara4

Programinė įranga praėjimo apskaitai          

Programinė įranga praėjimo apskaitai   skirta surinkti darbuotojų atėjimo/išėjimo duomenis iš  praėjimo kontrolės įrenginių ir juos atvaizduoti vadovams patogioje formoje. Kontrolės įrenginių gali būti daug ir įvairiuose miestuose. Toliau pridedama pagrindinių langų kopijos.

Praėjimo registras  pateikia informaciją, kas, kur, kada atvyko ar išvyko.  Taip pat yra rūšiavimas pagal padalinius, darbuotojus, datas, informacija, kas neatvykę į darbą, taip pat duomenų  eksportas į excel, buhalterinę programą ar verslo valdymo sistemą.

Tabelio programa išminusuoja visus tarpinius  atėjimus ir išėjimus ir  tiksliai suskaičiuoja dirbtą laiką, išminusuoja pietų pertrauką. Esant poreikiui, suapvalina valandas arba rodo išdirbtą laiką minučių tikslumu. Pamainų ir fiksuotos darbo pradžios funkcija: parinkus valandinį įkainį programa apskaičiuoja atlyginimą.

Prie darbuotojo dienos galima daryti specialius įrašus ar prisegti dokumentus, sustatytus aktus. Skaičiuojant atlyginimą pagal valandas išspausdinamas algalapis. Tabelis paverčiamas į Valstybinę formą.

INVESTICIJOS PROGRAMINĖS IR APARATŪRINĖS  

Sistemos plėtros galimybės

Acoris Access praėjimo kontrolės sistemos turi galimybę išplėsti funkcijas: turimas korteles panaudoti rūbų  spintelių atrakinimui, įvažiuoti į parkingo aikštelę, registruoti atvykimą pas klientus, inventoriaus  nuomai ir  apskaitai (pritvirtinama NFC  žymės ir registruojama, kas kada kokį daiktą paėmė ir grąžino), atsiskaitymui už gėrimus ir kitas prekes ir pan

Sistemos teikiama nauda

  • SAUGUMAS
  • Į konkrečias patalpas/teritoriją patenka tik turintis teisę. Galima panaudoti ir atskiriems renginiams
  • Resursų taupymas
  • Optimizuojama ir automatizuojama darbuotojų darbo laiko apskaita, automatiškai užpildomi darbo laiko apskaitos žiniaraščiai
  • Įvaizdis
  • Moderni įstaiga su moderniais sprendimais ir papildomomis naudomis darbuotojams, nuomininkams ir klientams atrodo patraukliau

Darbo laiko kontrolė ir apskaita

Darbo laiko kontrolė ir apskaita

Automatiškai fiksuojamas atvykimas į / išvykimas iš darbo vietos, formuojamas tabelis minučių tikslumu.  Sistema pati gali  eliminuoti  darbuotojų leidžiamą laiką poilsio kambaryje ar rūkant, įvertinti pavėlavimus ir viršvalandžius, naktines pamainas.   Sistema gali būti integruojama su naudojama buhalterine programa ar kitomis verslo valdymo sistemomis.

Darbo laiko apskaitos su alkotesteriu sistema

Darbo laiko apskaitos su alkotesteriu sistema skirta registruoti, kada darbuotojai ateina į darbą ir iš jo išeina, papildomai kontroliuojant jų alkoholio kiekį.

Apskaitos komplektą registravimo vietoje  sudaro profesionalus stacionarus alkoholio detektorius AlcoScan EBS-010, pagamintas Pietų Korėjoje. Jam nereikalingi vienkartiniai antgaliai: iškvėpto oro mėginys pateikiamas pučiant iš 2-5 cm atstumo.

Temperatūros matuokliai

Kontrolės proceso valdymui naudojamas prancūziškas mikrokompiuteris FX100A, kuris turi savyje integruotą kortelių skaitytuvą, foto kamerą bei duomenų perdavimo Internetu modulį (WiFi arba 3/4G , su SIM kortele).

Patikrinimui darbuotojas priglaudžia savo RFID kortelę ar pakabuką prie kortelių skaitytuvo, kuris nuskaitęs kortelę internetu susisiekia su serveriu ir  paklausia, ar toks žmogus turi teisę šiuo metu praeiti. Gavus teigiamą atsakymą, aktyvuojamas alkotesteris (mirksi geltona lemputė). Jam pilnai pasiruošus (pastoviai dega geltona lemputė), galima pūsti į alkotesterį. Pūtimo metu asmuo nufotografuojamas.  Aptikus alkoholio daugiau nei leistina riba, užsidega raudona lemputė, normos ribose – žalia. Alkotesterio parodymai ir fotografija nusiunčiama serveriui. Serveris užregistruoja patį patikros faktą ir išsaugo darbuotojo alkoholio kiekį ir fotografiją. Esant neleistinam alkoholio kiekiui, iškart  informuojami atsakingi asmenys (el. paštu arba SMS pranešimu).

Kortelių skaitytuvai