Modernaus viešbučio informacinė sistema įgalina didinti pajamas, plėsti paslaugų ratą klientams ir optimizuoti valdymo kaštus


Kiekvienas verslas siekia didinti pajamas ir taip užtikrinti verslo plėtrą. Mūsų klientai, viešbučių savininkai ir valdytojai, itin teigiamai vertina įdiegtų kompleksinių sistemų naudą efektyviam veiklos valdymui ir optimizavimui. Didžiausią efektą teikia pilna integruota sistema: kambarių ir restorano rezervacija, apmokėjimas, praėjimo kontrolė, darbo laiko apskaita, paslaugų, inventoriaus apskaita, parkingas. Tačiau verslas gali rinktis aktualiausias veiklas, mes teikiame konsultacijas, atliekame auditą, deriname projektą ir jį įgyvendiname.

Kokias naudas sukuria ir kaip veikia integruota informacinė sistema?

    1. Plečiamas paslaugų ratas klientams.

      Sistema sudaro galimybes patogiai rezervuoti ne tik kambarį, bet ir SPA, restoraną,  užsisakyti parkingą, pasikrauti  elektromobilių įkrovimo stotelėje, išsinuomoti inventorių (dviračiai, teniso raketės, kt.), užsisakyti kitas, pvz. biuro, paslaugas.

    2. Didina užsakymų ir atsiskaitymų patogumą, tam panaudojant savitarnos galimybes:

      • Internetas (aktualu už viešbučio ribų).
      • Savitarnos aparatas (su galimybe atsiskaityti grynais, kortele),
      • Smart TV (galimybė klientams ryte, dar lovoje gulint, peržiūrėti būsimą dienotvarkę, su šeima peržiūrėti ir užsisakyti papildomų paslaugų, matyti einamąjį atsiskaitymo balansą).
      • programėlė telefone (turėti „po ranka“ galimybę matyti dienotvarkę ir papildomai užsisakyti naujų paslaugų čia ir dabar).

Siekiant taupyti energetinius resursus rekomenduojame numatyti šildymo sistemos integraciją su klientų valdymo sistema, kad nereikėtų visus temperatūrinius režimus nustatyti rankiniu būdu kiekvienam kambariui prieš svečiams atvykstant ir jiems išvykus.

Sistema įgalina supaprastinti procesų administravimą ir sudaryti didesnį patogumą klientams per standartizuotą klientų identifikavimo sistemą (visose paslaugose klientas yra greitai ir patogiai atpažįstamas). Vienas iš tokių būdų –  klientams identifikuoti naudoti firmines korteles, mobilius telefonus.

Klientams patogu, o verslui efektyvu automatizuoti visas paslaugas :

  • Įėjimas į savo kambarį
  • Energijos taupymas kambaryje, kortelę įėjus įstatant į atitinkamą lizdą
  • Apskaita pusryčiams, identifikacija restorane,
  • Paslaugų automatinė apskaita ir kontrolė (SPA,  elektromobiliai, parkingas, dviračiai, kitas sporto inventorius, kt.)
  • Viešbučio darbuotojų  darbo laiko apskaita, praėjimo kontrolė ir registravimas  (saugumo ir konfliktinių situacijų aiškumui)
  • Visa tai formuoja kokybiško viešbučio įvaizdį, o gera klientų patirtis, tikėtina, atves juos į viešbutį dar ne kartą arba patenkinti klientai mielai dalinsis rekomendacijomis.

Integruoti rinkodaros įrankiai bei priemonės leidžia planuoti ir vykdyti įvairias akcijas, sukurti ir taikyti nuolaidų sistemą, plėsti pardavimo kanalus per pvz. dovanų kortelių platintojus (Gera dovana, kt.). Sąsajos su socialiniais tinklais (FaceBook, LinkedIn, Instagram, kt.) kuria rinkodaros veiksmų visumą, kuri augina potencialių klientų pasiekiamumą, didina žinomumą.

Neatskiriama integralios sistemos dalis yra verslo analitikos įrankiai, analizuojantys rinkodaros priemonių veiksmingumą, matuojantys verslo procesų parametrus , siekiant išlaikyti juos optimaliame režime.

Parkingo kontrolė ir apskaita yra viena sistemos dalių. Galimybė klientams palikti automobilį yra pridėtinė vertė ir gera patirtis. Neįdiegus efektyvios parkingo kontrolės sistemos užprogramuoti konfliktai su laikinai paliekančiais automobilius jiems nepriklausančiose vietose ar su vietos nerandančiais klientais. Norint suteikti klientams kokybišką paslaugą, verta diegti kontrolės sistemą, kuri ne tik reguliuoja įvažiavimą, bet gali diferencijuoti kainas pagal kliento kategoriją (nuolatinis, turintis privilegijų, ne viešbučio klientas, tačiau pasirengęs mokėti už parkavimą, kt.). Šlagbaumas su pulteliu – jau vakarykštė diena, rekomenduojame diegti automatizuotas sistemas, atpažįstančias automobilio Nr., svečio kortelę, kt.

Konsultuokitės, nes mūsų patirtis klientams padeda rasti geriausius sprendimus.