Moderni inventoriaus apskaitos sistema
Kažkur vis dingsta įmonės inventorius, bet atsakingų rasti nepavyksta? Darbuotojams įmonės turtas mažiau vertingas negu jų pačių? Išeitis lengva – pasinaudokite modernia ir kartu labai paprasta inventoriaus apskaitos sistema. Norite sužinoti kaip tai veikia? Skaitykite šiame straipsnyje.
Įrankių apskaita – praktiška ir efektyvu
UAB „Acoris“ specialistų komanda sukūrė itin patogią įrankių apskaitos paslaugą. Kaip ji veikia?
- Užsisakius paslaugą suteikiame programinę įrangą ir duodame Įrankių žymes.
- Žymes pritvirtinate prie įrankių.
- Duodami įrankį darbuotojui, nuskaitote telefono pagalba nuskaitote darbuotojo kortelę, beį įrankiui priskirtą žymę
- Kai darbuotojas pasinaudoja įrankiu, jį vėl perduodame kitam darbuotojui, ar sandėlininkui.
Taip visada žinosite, kuris darbuotojas paėmė įrankį ir kokios būklės grąžino. Iš klientų patirties matome, kad įdiegus šią programą, įrankiai „stebuklingai“ nebedingsta. Visi staiga tampa atsakingais ir kruopščiais, tausojančiais įmonės turtą turbūt labiau negu savo. Nebereikia sekti, tardyti ir nuolat įspėti. Nutikus nenumatytam atvejui ir sugedus ar sulūžus įrangai galite pagal vidaus taisykles spręsti susidariusią problemą.
Ko jums prireiks, norint naudotis inventoriaus apskaitos sistema?
Sistema labai lengvai įdiegiama į jūsų programinę įrangą ir paprastai valdoma. Beveik viską galėsite atlikti be mūsų pagalbos.
Kaip jau minėjome, visas priemones suteikiame, o jums rekomenduojame skirti atsakingą žmogų, kuris užsiimtų registracija. Jeigu inventoriaus ir darbuotojų nėra daug, greičiausiai pakaks kažkam paskirti papildomas pareigas. Jei darbuotojų ir įrankių daug, prireiks atskiro etato. Tad vertėtų pasiskaičiuoti kaštus ir kiek iki šiol patirdavote nuostolių dėl dingusių ar sugadintų įrankių. Tada bus paprasta įvertinti ar šis metodas atsipirks.
Ką daryti, jei jūsų inventoriui NFC lipdukai netinka?
Galime pasiūlyti įvairius variantus:
- Plastikiniai diskeliai (15–50 mm skersmens, 2–5 mm storio). Jų paviršius lipnus, be to, gali būti tvirtinami varžteliais ar prisiuvami.
- Specialios el. vinys (38 mm ilgio ir 6 mm storio). Jas patogu naudoti medienos identifikavimui.
- Žymės gyvūnų identifikacijai.
- Dirželiai su el. žyme, skirti vamzdžių, kabelių ir pan. žymėjimui.
- Mažos 7–15 mm elektroninės žymės.
Ši apskaitos sistema pritaikyta įvairių sričių veiklai, net ir gyvulininkystei. Specialias el. žymes galite naudoti skirtingų medžiagų, įrankių, prietaisų žymėjimui. Priklausomai nuo jūsų verslo specifikos, lengvai pritaikysite ir susikursite savo sistemą. Galbūt dalis inventoriaus stacionarus ir jo priežiūrą galite pavesti atitinkamiems darbuotojams. Nutikus nenumatytam atvejui žinosite, su kuo kalbėti ir kaip spręsti problemą. Antraip dažniausiai pasitaiko, kad lyg tyčia tuo metu nieko nebuvo ir niekas nematė, kas sugadino. Kai yra atsakomybė, kinta ir požiūris.
Apibendrinkime inventoriaus apskaitos privalumus
„Acoris“ įrankių ir kito inventoriaus apskaita viena paprasčiausių ir efektyviausių rinkoje. Jos kaina derinama individualiai pagal poreikį.
- Lengvai įdiegiama ir paprastai valdoma.
- Beveik visus reikiamus veiksmus galėsite atlikti be tiekėjo pagalbos.
- Sistema nuolat prižiūrima ir palaikoma. Kilus klausimams visada sulauksite atsakymų ir pagalbos.
- Turite specifinių apskaitos poreikių? Rasime sprendimą.
- Jei pageidausite, galima susieti su buhalterinėmis, verslo valdymo ar CRM sistemomis, naudojant API.
- Įrankių ar kito inventoriaus apskaitą galima patogiai kontroliuoti ir per išmaniojo telefono aplikaciją.
Profesionalių specialistų komanda pasirengusi išspręsti įvairius jūsų inventoriaus ir kito įmonės turto apsaugos klausimus.
Jeigu jūsų didžiausias turtas – darbuotojai, kuriuos ne visada paprasta sukontroliuoti, sprendimą rasite šiame straipsnyje „Efektyvi ir automatizuota darbo laiko apskaita“.
Įmonės turtas turėtų būti svarbus ne tik jums, bet ir jūsų darbuotojams – apsaugokite jį su „Acoris“.