Automatizuota darbo laiko apskaita – taip efektyvu dar nebuvo

Efektyvi ir automatizuota darbo laiko apskaita

Kiek kartų svarstėte, kaip efektyviai fiksuoti ir kontroliuoti darbo laiko apskaitą? Kiek kartų gaudėte darbuotojus, bandančius apeiti sistemą? Kad ir kaip motyvuotas darbuotojas, visiems kartais kyla simuliavimo pagunda. Kad nebereikėtų akylai sekti darbuotojų, pasinaudokite moderniausia „Acoris DLA“ programėle. Jums nereikės įmantrių prietaisų, pakaks darbuotojo išmaniojo telefono ir specialios UAB „Acoris“ sukurtos programėlės, susietos su jūsų buhalterine sistema. Norite sužinoti kaip tai veikia?

Programėlė, skirta darbuotojų darbo laiko kontrolei (atėjau / išėjau)

Šiuo metu rinkoje karaliauja kortelių skaitytuvai, montuojami prie įėjimo ir išėjimo į patalpas. Tai padeda apsisaugoti nuo pašalinių žmonių vizitų ir tarnauja darbuotojų darbo laiko kontrolei. Žmogus, įeidamas ir išeidamas priglaudžia kortelę prie prietaiso, kuris nuskaito duomenis, užfiksuodamas darbo valandas. Deja, šis metodas ne visada apsaugo nuo „gudrių“ darbuotojų, perduodančių savo korteles kolegoms.

„Acoris“ komandos specialistai ieškojo išeities, kaip darbo apskaitą paversti dar efektyvesne ir užkirsti kelią sukčiavimui. Sprendimas paprastas – mobili programėlė.

Kaip tai veikia:

  • darbuotojas į savo išmanųjį telefoną parsisiunčia iš Google Play ar App Store „Acoris DLA“ programėlę;
  • ateidamas į darbą atsidaro programėlę, nuskaito prie įėjimo esantį specialų QR kodą (NFC žymė);
  • į jūsų apskaitos sistemą atsiunčiamas įrašas, kad Vardenis Pavardenis atvyko į darbą;
  • išeidamas darbuotojas atlieka tą patį veiksmą, tik iš vidaus, prie išėjimo durų;
  • jei Vardenis Pavardenis darbo dienos eigoje sumanė išeiti į lauką, nuskaičius QR kodą, jo darbo valandos sustojo, grįžus į vidų – tęsiasi.

Kokie privalumai:

  • mažai tikėtina, kad darbuotojas sumanys savo telefoną palikti kolegai;
  • jums pakaks atsispausdinti lapų arba lipdukų su jūsų įmonei skirtu QR kodu ir juos pakabinti ar priklijuoti prie visų įėjimų ir išėjimų.

Kaip programėlę pritaikyti atvirose erdvėse?

Viena sudėtingiausių užduočių – sugaudyti statybininkus, kelininkus ir kitus atvirose erdvėse dirbančius žmones, kur nėra galimybės įrengti kortelių skaitytuvus ar pakabinti QR kodus.

Siūlome itin paprastą sprendimą – darbo vietos nuskaitymas su GPS. „Acoris DLA“ programėlėje integruota GPS sistema, padedanti fiksuoti darbuotojo atvykimą ir išvykimą.

Kaip veikia GPS sistema:

  • atsakingas už personalo darbą asmuo suveda į administracinę aplinką koordinates, su pasirinkta paklaida (kelių šimtų metrų ar 1 km, priklausomai nuo darbo zonos ploto);
  • darbuotojas į savo išmanųjį telefoną parsisiunčia iš Google Play ar App Store „Acoris DLA“ programėlę;
  • atvykus į darbo vietą, telefonas patenka į nurodytą zoną, duomenys automatiškai užfiksuojami ir įtraukiami į darbo laiko apskaitos sistemą;
  • kada darbuotojas pasitraukia iš zonos, fiksuojamas darbo valandų sustabdymas.

Ši sistema neprieštarauja žmogaus privatumo teisėms, nes asmuo nėra sekamas. Tik užfiksuojamas, kada patenka į darbo vietos koordinates ir iš jų išeina.

Periodiškai kintant darbo vietos zonoms, darbuotojams kas kartą suteiksite reikiamas koordinates.

Kokia „Acoris DLA“ programėlės ir sistemos kaina?

Programėlę darbuotojas parsisiųs nemokamai. Sistemos integracijos kaina derinama individualiai. Susisiekite el. paštu info@acoris.lt ar tel. +370 655 36062 ir atsakysime į jums rūpimus klausimus.

Mūsų darbuotojai padės programą įsidiegti į jūsų įmonės darbo laiko apskaitos sistemą ir paaiškins, kaip naudotis. Viskas veikia paprastai ir efektyviai, todėl neapsunkins buhalterijos ir personalo vadovų darbo, priešingai – jį ženkliai palengvins.

Visus praėjimus, darbo laiko apskitą galima matyti prisijungus prie Acoris tech WEB aplinkos (per telefoną, planšetę ar kompiuterį).

Pasinaudokite šia modernia sistema ir sumažinkite pravaikštas bei padidinkite darbo efektyvumą.