SPA

Siekiant didinti verslo efektyvumą ir būti patrauklesniems klientams, pastaruoju metu  pasaulyje vis labiau diegiamos skaitmeninėmis technologijomis pagrįstos paslaugos.

Tam dažniausiai naudojamos elektroninės kortelės ir išmanieji telefonai, veikiantys kaip asmens identifikatorius ir e-piniginė . Jų pagelba galima atsiskaitinėti už suteiktas paslaugas ar prekes, identifikuoti dalyvius varžybose ir kitose veiklose.

Pagrindinės  sistemos  funkcijos

  1. Personalinis asistentas. Dalyviams yra sudaromas veiklos grafikas (varžybos, trniruotės, maitinimas, procedūros, pramogos ir kt.), kuris yra iššsaugomas centriniame kompiuteryje. Dalyviai grafiką  gali matyti savo kambaryje per internetinę TV arba infoterminaluose,  sumontuotose patogiose vietose (kabinetuose, vestibiuliuose ir pan.). Interaktyvios TV pagalba taip pat galima užsisakyti ir peržiūrėti mokamus filmus, stebėti procedūrų grafiką, rezervuoti norimas paslaugas, gauti priminimus apie renginius etc. 
  1. Kontroliuojamas patekimas į patalpas.  Paslaugų teikimo vietose (varžybos, treniruotės, valgykla, pramogų teikimo vietos ir kt.)  įrengiami terminalai, kurie yra sujungiami su centriniu kompiuteriu. Dalyviui norint patekti į bet kurią patalpą, pagal jo kortelę yra tikrinama ar tuo metu jis tam turi teisę, taip pat gali būti apskaitomas suteiktos paslaugos laikas (fiksuojant atėjimą ir išėjimą į soliarumą, baseiną, pirtį). Kortelė gali tarnauti ir kaip raktas patekti į kambarį, įėjime į  įstaigą ir pan.  Kortelės yra ypač patogios apskaityti dalyvių grupes, pvz., išlipant iš autobuso vadovas NFC mobiliu telefonu suregistruoja visus asmenis, o jiems grįžtant iš parodos ar parduotuvės vel nuskaito korteles ir mato kiek dar ir kurių dalyvių trūksta, iškart gali jiems paskambinti.
  1. Inventoriaus apskaita. žymių pagelba galima identifikuoti naudojamą inventorių (dviračius, šachmatus, teniso raketes), raktus nuo atskirų patalpų, tuomet automatizuotai apskaitoma kuris klientas kokį inventorių kiek laiko naudojo.
  1. Šios žymės gali būti naudojamos ir varžybų rezultatams fiksuoti. Tuomet jos sumontuojamos ant atitinkamo sportinio inventoriaus (dviratis, valtis, orientacinis sportas ir pan), žymė nuskaitoma starto ir finišo metu, taip registruojant sugaištą laiką.
  1. Savitarnos terminalai. Prie kavos aparatų, spausdintuvų, skalbimo mašinų ir kitų dažnai naudojamų įrenginių sumontavus kortelių skaitytuvus, klientai jais gali naudotis kortelės pagelba (nereikia personalo , grynų pinigų).
  1. Darbuotojų pažymėjimas. Analogiškas korteles gali turėti ir organizatoriai, žurnalistai, kiti asmenys, taip užtikrinant jų atėjimo ir išėjimo iš darbo kontrolę (automatinis tabelio formavimas), kontroliuoti patekimą į  patalpas ir numatytų darbų atlikimą, naudojimąsi įstaigos resursais (kava, maitinimas, spausdintuvas  ir pan.)
  1. Kortelės gali būti nuolatinės, personalizuotos, su išankstiniu apmokėjimu:
  • nuolatinės – išvaizdi įstaigos kortelė su savo numeriu. Ji yra išduodama klientui atvykus, naudojama visą buvimo laiką įstaigoje,  ir grąžinama jam išvykstant;
  • personalizuotos – kortelė gali būti iš anksto užsakyta arba padaryta atvykus klientui už atskirą mokestį su vardu pavarde (nuotrauka) (kaip suvenyras, nuolaida sekančiam vizitui ir pan.)
  • išankstinis apmokėjimas – dalinis (avansinis) pinigų įnešimas tam tikroms paslaugoms apmokėti

Kortelinė sistema gali būti integruojama su įstaigos vidinėmis apskaitos ir verslo valdymo sistemomis.

Elektroninių kortelių įdiegimo naudos

Klientams:

  • Patogumas. Turint tik kortelę, galima patekti į numatytas varžybas ar veiklas, atskiras patalpas, valgyklą, įvairias pramogas, sužinoti renginių grafikus ir gauti kitą aktualią personalizuotą informaciją;
  • e-piniginė – nereikia turėti smulkių pinigų, jų nepamesi, nepavogs, gali būti tiksliniai pinigai (pvz, tik maitinimuisi, pramogoms  ir pan.)

Organizatoriams:

  • Patogesnis procesų organizavimas (dalyviai į renginius, patalpas patenka tik pagal numatytą planą);
  • Paslaugų kokybės padidėjimas, minimizuojant personalo žmogiškojo faktoriaus įtaką;
  • Greitesnis klientų aptarnavimas, mažesni kaštai;
  • Operatyvi paslaugų, patalpų, inventoriaus naudojimo  statistika  ekonominei veiklos analizei (kas kada kur lankėsi ir naudojosi)
  • Gerėja įstaigos kaip modernios organizacijos įvaizdis, kas tuo pačiu didina klientų srautus.